Accepterad Arvid. | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: 11000011a07a21e

Vad är din discord tagg? big A

Vem var det som bannade dig? Makos/elvic makos tog beslutet och skötte allt men elvic bannade ingame.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev kallad till support och ja jag visste att jag gjorde fel men kände inte att min röst blev hörd eftersom jag va bara medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ny på serven hade precis fått medlem så kunde inte dem nya reglerna perfekt ännu dagen innan hade jag fått ett vapen av en vänn så jag tänkte att jag skulle lägga den i min bagage tills jag blev kriminell men jag gick o spelade annat så jag hade den på mig sen nästa dag gick jag in och av ingen anledning alls blev jag kidnappad hade inte gjort någon någonting så jag blev kidnappad i kanske en kvart och dem kom ingenstans dem ville bara förnedra mig och göra sig rolig på mitt huvud så walla jag sneade och sköt dem när jag inte va kriminell. Varför gjorde jag detta? Jo för att jag hade rpat med dem i en kvart så dem kom ingenstans och det bara drog ut på tiden o jag behövde bli klar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej 100% den va rätt men jag hade önskat att man lyssnat på min sida av myntet också

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hålla mig cool och det ska jag göra i fortsättningen hade en dålig dag och gjorde ett misstag 100% mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka