Accepterad Arvid. | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Arvid.#2972

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar på morgonen och beger mig till skolan som strax är slut då lär det ju bli skillnad på mina aktivitet men för tillfället spelar jag ca 3-4 timmar om dagen oftast på kvällen men på helger ca 5 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan februari 2021 sen har jag blivit bannad blev det nydligen av vo11ce felaktigt då han bannade mig på lall men sedan förlorade han sina perms och kunde då inte unbanna sen så unbannade 320 mig 3 dagar senare och gav tillbaka medelem samt krim

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror typ 44 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ens servervakts uppgift är att om den möter på saker i sin rp ska den kunna hjälpa till eller att kunna "städa undan" från lallare och från andra personer som inte följer reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill eftersom att jag varit det förr och jag har även varit staff förr nu vill jag kunna hjälpa serven yttligare genom att kunan hjälpa andra och banna folk som missköter sig på unive. Eftersom att jag spelar ganska mycket endå vill jag göra det lättare för staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan förekomma om ens polare ber om revive om hen har blivit dödad i ett scenario. abuse är att man använder sina perms för att göra regelbrott tex reviva sig i ett scenario när man dödt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka