Accepterad arti | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

arti

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199393152622/

Ditt Hex-ID: steam:110000155681e6e

Vad är din discord tagg? arti191

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-23 215131.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde att jag powergamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i andra sätet och min vän körde bilen han krokar och sen blev jag snurrig och hör folk sägqa hoppa ut jag tär av mig bältet och ville hoppa ut fast då ser jag att min vän fortsätter att köra så jag sätter på mig bältet igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var typ felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blibit bannad 2 gånger och en av dom va för att jag råkade ha min mic stängd när jag kråka och en annan gång för att jag inte visste man inte får dra upp vapen i ett gäng hus men lärde mig senare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte göra nåt åt saken för jag var inte på chaför sätet

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man kan ha push to talk för att inte behöva glöma micen och att man inte får gå mot folk i gäng hus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag har uppfatat det

Tillbaka