Accepterad 1nator | Ban Överklagan [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nedz

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? 1natorr

Vem var det som bannade dig? @1DrTimE1

Bild på banmeddelande: unive fearrp ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär var det. Jag har de senaste 9 dagarna varit test medlem här på unive och verkligen spelat och hållt mig undan skit och negativitet. Jag hade igår 200-dagars med min skola vilket då är en fest man har inför studenten. Jag drack en del under denna fest vilket absolut inte är en bortförklaring eftersom jag har mitt egna ansvar i det hela. Men såhär var det. Utifrån den som tog klippets pov: så ser det ut som att jag då föraren i helikoptern fearrpar under ungefär 10 sekunder. Jag försöker förklara för dom gång på gång på gång att jag inte kan hoppa ut och säger även "det går inte" minst 2 gånger. Då kommer de på att de kan dra ut mig vilket löser problemet. I efterhand inser jag varför jag hade problem med att hoppa ut vilket var att det såg ut som att bältet var av fast att det faktiskt var på. Som sagt detta märkte jag inte just då under den hela "kidnappningsprocessen" eftersom jag hade några enheter nere och inte tänkte så långt. Men de löste ju det problemet väldigt snabbt genom att dra ut mig så ser inte riktigt hur det kan vara "grov fearrp" då jag inte direkt hoppar ut och skjuter när de riktar på mig. Sedan blir de tyvärr skjutna bakifrån precis när jag ska börja följa med de ner i huset vilket inte är mitt ansvar och mitt problem då jag även försökte säga till de att jag bara ville prata. Det var även den 9onde tagen av 10 dagar på min test medlem så det känns väääldigt segt och jag har spenderat sjuka mängder pengar de senaste dagarna på denna server så det gör väldigt ont att inte ha kvar mina roller. Jag är även välidgt aktiv och spelar flera flera timmar om dagen och spenderar även mycket pengar regelbundet på servern. Jag är väldigt ledsen och hade såklart ALDRIG gjort något sånt här avsiktligt vilket jag även förklarat i support. Skulle aldrig riskera att förlora allt jag köpt på bara några timmar och dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hände inte något speciellt innan jag blev bannad utan jag stod utanför ett gänghus och ville prata med de men de bestämde sig för att kidnappa mig. Innan allt detta åkte jag runt på cross och även i min bil och kollade olika övertag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag har förklarat ganska mycket hur jag ser på det hela i frågan ovanför men skulle säga främst att jag inte kan förstå hur det är "grov fearrp" då jag inte gör något avsiktligt vilket jag förklarar för de in game och inte heller åker iväg eller skjuter de. Jag sitter kvar och försöker hoppa ut men det går inte. Om jag hade varit "greedy" som inte följer grundreglerna och spelar för motpartens vinning så hade jag bara satt på motorn och åkt därifrån. Och då hade det varit "Grov fearrp". Men i mitt fall så sträcker det sig ungefär under 10-20 sekunder då jag har problem med att hoppa ut och de får till och med ut mig på ett sätt de hade kunnat göra från första början. I mitt fall ser det mer ut som att de är sura på de andra som skjöt och vill ha hämnd eftersom de anser att det är "mitt fel" när de försöker kidnappa mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några bans förut när jag inte kunde så mycket om rp och dess regler. Men har även haft någon grövre ban som jag lärt mig utav och tagit lärdom av. Har under tiden jag varit bannad alltid känt att jag vill spela unive igen och utifrån det lärt mig att det aldrig är värt att utföra regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du hade inte behövt gå in på servern alls klockan 03 på natten när jag var full haha. Men men hade även kunnat försöka inse att jag hade bältet på mig och att det var anledningen till varför jag inte kunde hoppa ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har nästan främst lärt mig att inte spela unive berusad och även försöka vara lite mer uppmärksam och försök höja problemlösningsförmågan lite mer. Alttså att jag skulle förstå att bältet var problemet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka