Nekad arti | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arti

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199393152622/

Ditt Hex-ID: steam:110000155681e6e

Vad är din discord tagg? arti191

Vem var det som bannade dig? alvvin

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-26 181615.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom sa till mig det var för att jag powergamea men jag försökte förklara men de lyssna inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det som hände var att jag var på väg till gänghuset med en annan vän som hade sitt egna bil lite längre fram där de sista jag hörde var jag e redan frame i huset så jag antar ju då att han var där så jag trycker full gas o på den backen såg man inte vad som var framför och mitt spel brukar vara så och då så åker jag rakt in i honom och min mic var mute då där min farsa hade kommit in i mitt rum o frågat mig nåt så där kunde inte jag säga ajj och jag tror att jag ändå stannade nån secund med bilen där och då när jag var inne i huset fick jag kick

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt så vet jag inte om det var felaktigt ban för att staff visste ju klart inte om min sida där dom skickar en video på min vän som va framflr mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde väntat med att köra på grund av att min farsa var i mitt rum men då dety var lite för sent för jag flög lite med bilen då

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ta allting försiktigare och ja ja kommer bete mig bättre där ja kommer vänta med att köra och så när min mic är på mute. Och att jag verkligen gillar deta server och jag ser i mot att komma tillbaks

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag har uppfatat det. Vill bara lägga till at jag njuter verkligen av unive server och det hade uppskattats om jag fick chansen och komma in igen. Och kanske få tillbaks krim rollen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka