Inaktuell Arrks | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad heter du på discord? arkz#3192

Ange ditt födelsedatum 12 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag känner att just jag vill ta ett extra kliv med mig själv som medlem på unive. asså liksom komma till en ny level. jag tycker att jag är redo för ett nytt typ av ansvar. jag vill bli medlemskap ansvarig för att kunna försöka välkommna in folk på unive. men alltid med tanken att dem som gör en bra ansökan är helt välkommna medans dem mindre bra är man lite kritisk på. alltid vara aktiv och göra mitt bästa som MA. ska vara vänlig med hur jag bemötar alla och såklart ätgårda regelbrott som jag får åtgärda. med denna roll vill jag hjälpa dem nya icke medlemmarna att komma in tills ervern med en välkommnade känsla till dem vill göra servern till och med bättre än vad den är nu och helt enkelt förbättra unive. vill fokusera lite på annat än att bara rpa här på unive. jag tycker att jag är värdig av denna position. vill ska se till att folk sköter sig och att alla följer regler. Och om min plan då fungerar som MA så skulle det bli enklare för staffs så de inte behöver ta reports och support ärende och sånt hela tiden från nya medlemmar som inte är så nybörjare när det gäller rollspel. Sen vill ja ha koll så att de kommer in rätt spelare på servern. jag förstår ansvaret som kommer med att vara MA. jag vill göra bra jobb för servern då jag gillar att hjälpa till och göra unive till en bättre plats. är ett mål för mig att bli MA

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag är värdig av denna position eftersom jag tror jag är kvalificierad för denna roll. jag har varit servervakt ett litet tag och jag tycker att jag skulle passa bra som MA jag tycker att det fattas lite medlemskap ansvariga på Unive så jag tänkte liksom varför inte erbjuda lite extra stöd till självaste servern. Jag vet vad och hur man kollar plagiat då jag har ett program där jag kan kolla om det är gjort med t.ex chat gpt eller något liknande. jag är inte rädd för att ta beslut och jag är bestämd med det jag gör. jag är bra med att ta beslut. jag skulle oxå själv säga att jag kan ta kritik och om jag gör fel så är jag öppen för att någon nämner det. jag kommer vara väldigt aktiv och kommer såklart ta bort tid från rollspelandet och lägga ner tid på att göra jobb som en MA. Jag försöker vara öppen för olika perspektiv och visar respekt för olikheter. vill såklart lära känna några trevliga personer inom staffteamet. Kommer även vara trevlig och vänlig i chattarna på unive om någon ställer någon fråga så svarar jag alltid. kan oxå hjälpa med reports och helps. och jag kommer såklart underlätta jobbet för staffs/högre uppsatta staffs. jag kan exakt vilket ansvar jag ska ha som MA. jag är helt kompetent och min rp nivå är rätt så bra och jag vet hur man ska bete dig i alla olika rp scenarion och vet hur man ska bete sig som medlemskap ansvarig. tror nog jag skulle arbeta bra inom det området. alltså att vara MA. Kommer bara ta in folk som jag tycket är värdiga att bära på Medlem rollen. Dem ska då såklart kunna spela med social rp och annat. Jag är Kompetent Erfaren ioch rätt så kunnig om dessa saker. några av min bra erfarenheter är till exempel att jag har varit chef på GSP och är ni biträdande chef på Båtbolaget och med det har jag lärt mig en del saker som jag kan ta nytta av jag skulle bli medlemskap Ansvarig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid med respekt och bra ton, inget onödigt hets, och alltid välkomnande oavsett vem jag pratar med, alltid lyssna på folks åsikter och alltid lyssna på folks kritik/vad dem har att säga. man kan komma väldigt långt med att vara trevlig mot folk. man kommer ingenstans med dålig attityd och negativitet. Man ska alltid bemöta folk som man själv vill bli bemöten. Man ska aldrig vara hetsig, otrevlig/kaxig mot någon och tro att dem är super snälla tillbaka direkt. inte som att man själv skulle tycka det var kul om någon staff eller medlem är otrevlig och bemöter än dåligt. Men om jag bemöter människor så ska jag försöka och vara så trevlig som möjligt . ävem om jag själv kanske är trött eller sur över något. alltid ha alltmänt postiv och snäll/trevlig röst mot andra, annars kommer man ingenstans

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill och vill att folk ska representera denna server på det bästa sättet som möjligt. vill att folk som är medlemmar först ska veta hur man beter sig. vill ta in folk som vet vad dem gör när dem skriver sin medlemskap ansökan och jag vill att folk oxå ska stanna på unive. vill att det ska betyda något att vara medlem på unive. att man inte bara godkänner vem som helst.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag vill att folk ska förstå vad det innebär att vara medlem på unive. Jag vill att spelarna på unive ska veta att inte vem som helst kan bli medlem på unive och att det är en stor roll att bära på. medlemmar på univeska ha en allmänt hög rp nivå och inget onödigt lall! fast man ska fortfarande kunna ha kul. dom ska veta grundreglerna inom rollspel. dem ska kunna grundreglerna och ha en unik karaktär som är unik på sitt sätt. blir ju tråkigt om alla är likadana.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är att ta in dem nya medlemmarna och kunna visa dem hur man rollspelar och ge dem en bra start på sin resa i unive roleplay! jag har som ansvar att helt enkelt vara lite som en förebild för icke medlemmar och medlemmar på servern. jag ska ALLTID bete mig när jag rpar och spela med social rp, sunt förnuft och fearrp. mitt ansvar är att hålla min aktivitet uppe som MA. jag ska ta intervjuer på ett bra sätt och ALDRIG godkänna någon bara för att jag t.ex känner någon

Hur ser din aktivitetet ut? måndag: 16.30-23.00. Tisdag: 18.00- 23.00. Onsdag: 15.30-22.00 Torsdag: 17.45-22.30 Fredag 19.00- 04.00 Lördag 13.00-03.00 söndag 13.00-22.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja, skulle alltid vara kul att bli staff!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, inget speciellt. ha det bra du som kollar!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka