Accepterad Arrekung | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arrekung

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mattias Johansson och är född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär pluggar till polis och ska börja jobba där snart. Hans planer är att han ska få ett så unikt och roligt liv som möjligt här. Han kommer även bidra med mycket och få många vänner i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med till unive ett bra rollspelande med väldig lång dragna scenarion och jag kommer bidra med massa roliga rp stunder för alla på servern jag kan alla regler inom servern så det kommer absolut inte vara något problem för mig att förstå det så därför gör det att jag kan bidra med mycket hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid spela för att alla på servern ska ha det roligt t.ex inte bara att jag själv vinner och är ute efter att vinna hela tiden jag ska låta andra ha det roligt som att stanna för polisen eller att jag låter dem gripa mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit bannad förut men många gånger har det varit felaktigt men annars har jag vdmat en person men blev unbannad snabbt då jag insåg mitt fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft - Viktig regel inom rp då det är att man ska tänka logiskt vilket nästan hela rpn går ut över. Rdm - det är också en viktig regel som folk kan glömma bort ibland det är att man dödar/skadar någon utan någon riktigt giltig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka