Nekad Arrekung | Chef-jobb ansökan [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark Chef

Vad heter du IRL? Arvid

Vad heter du på discord? Arrekung

Hur gammal är du? Fyllde nyss 15 (09a)

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Qpark genom att skaffa mycket flera anställda som är seriösa och kan ta jobbet på allvar, samt hantera ekonomin så att det blir rimlig och bra och så det blir så bra jämställdhet som möjligt. Jag kommer hålla jobbet aktivitet så att folk kan bjuda in Qpark i deras rp just nu känns det som ingen gillar Qpark just för deras beetende vilket inte är bra. Det jag kommer utveckla mest inom jobbet är att man ska ta Qpark som Parkeringsvakter irl så man får en sådan bra kännsla som möjligt när man rpar. Mitt prio 1 om jag blir Chef är att jag kommer rensa alla LALLIGA personer för just nu under flera månader har Qpark vart det lalligaste jobbet och dem har inte klarar något ingen bra rp nivå alls som Personal Ansvarig nu får jag klagokmål hela tiden. Jag kommer införa mycket nya system så det blir svårare att vara korrupt samt ge en felaktig böter på någon. Den här rp nivån måste förbättras nu på Qpark!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu är jag Personal Ansvarig inom Qpark och har jobbat där välidgt länge. Jag vetg mycket om systemt och vet vilka som är lalliga och ska bort från Qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag flera timmar ungefär 2-3 timmar per dag så jag verkligen ser hur mina anställda jobbar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka