Accepterad Arrekung | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: ttps://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? asregrd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-11 163937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asregrd valde att banna mig då hon fick klipp på när jag körde efter någon och dödade han med basebollträ vilket jag tycker är rimligt men hon fick inte höra hela händelsen från början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag patrullerade som parkeringsvakt och skulle köra till sjukhuset när jag kör ditt ser jag en bil som står fel. Jag säger till han som sitter i bilen att han inte kan stå mitt på gatan då säger han dra åt helvete då säger jag tillbaka då kommer du få böter dra åt helvete själv. Eftersom han är kriminell så säger han "kom utanför sjukhuset så ska vi snacka" han ska ju ta fram vapen som alla kriminella gör på oss i Aimo park. När vi är utanför sjukhuset så lagar han sin bil utan att använda me ingen bra rp alls när han lagat klart den säger han följ efter mig. Jag följer efter han då jag vill veta vad han vill säga till mig han kör i flera minuter utan att säga något när han är framme vid något random berg så sa han att det inte var något vilket jag blir sur för och slår han 1 gång, då direkt drar han upp vapen men lägger undan det snabbt efter då tar jag upp mitt basebollträ och slår ner han efter han hetsat och gjort mig arg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som är felaktigt med det här är att bannen är att bannen blev i 10 dagar för jag har en giltig anledning att döda en grabb som riktat vapen och hetsar som en omogen 12 åring. asregrd fick inte reda på allt som hade hänt innan jag dödade han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men absolut inte suntförnuft eller brist på social rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Själv tycker jag inte att jag har gjort något fel men om man kollar från staffens sida så kanske inte dödat grabben men eftersom vi är mest utsatta på servern så behöver man ett basebollträ som Aimo park. Under typ 1 timme igår skjöt typ 5 pers på oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, be staffs specca om jag ska göra något så dom ser hela händelsen om asregrd vill så kan vi snacka igen så kan jag förklara och visa klipps kontakta gärna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka