Antagen Arrekung | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: arrekung

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är en engagerad och ambitiös person inom Unives Community. Jag vill Utveckla Unive's Rp och hjälpa servern på alla möjliga olika sätt. Jag har spelat på servern i 3 år tid nu och har mycket förståelse för reglerna. Jag är en väldigt mogen person som är glad oavsett och ser alltid framåt att hålla hög standard på servern. Spelarnas upplevelse är alltid viktigast därför är jag redo att ta ett stort ansvar i min aktivitet ta support, reports och specca flera timmar om dagen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket små problem på servern just nu som kan utvecklas till större problem i framtiden. T.ex lall, oseriös rp och brist på det sociala. Jag har märkt under en tid nu att folk inte engagerar sig lika mycket i sin rp nivå det är mycket slarv och nästan ingen noggrannhet på spelarna. Det är de jag tycker finns brist på just nu men sedan finns det alltid brister som man måste förbättra och skapa lösningar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns såklart väldigt mycket lösningar i dessa problem, man måste alltid ha ett mål i teamet och ta allt steg för steg. Jag tycker att man kan börja kommunicera mera med varandra och dela upp arbete sist jag var staff fanns det kanaler man staff i t.ex dem som gör reports sitter i en kanal som heter Reports och dom som speccar torget sitter i ett "torget speccar" vc i staff dcn. Det här med Social rp tycker jag att staffs har tjatat om väldigt mycket vilket är bra, men spelare har ändå inte fattat vad det är.

Återgärder/Lösningar: För att få bättre Social Rp på servern måste vi specca folk och kolla vad det är som brister i det sociala och se om man kan lösa det genom att ta återgärder mot dem eller om det finns scripts som kan lösa det.

Lall/oseriös rp: Ta bort alla spelare som lallar och har oserös rp på servern det ska vara standard i rp och alla ska veta vad det är vet man inte det är man inte en lämplig spelare för rp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att man agerar professionellt då vi staffs ska vara förebilder för serverns spelare. Vi ska visa servern att vi är ett starkt staff team som är trevliga och mycket hjälpsamma. Vi ska visa denna server att vi i staff teamet kan agera och ta åtgärder när det verkligen behövs, gör vi det här professionellt och lyssnar på våra spelare så kommer de lyssna och respektera oss.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som du har sagt Philip ska Helpers egna sig till att inte rpa och man ska visa engagemang till servern så jag kommer välja att inte rpa något endast göra Staff Arbete, mitt privat liv jag har ju skola men är väldigt bra inom skolan så det är inga problem.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sedan 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart Mod, helper och Medlemskaps ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba alla område behöver något område hjälp så kan jag hjälpa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka