Inaktuell Arrekung | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: Arrekung#4602

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del i staff teamet här på unive. För att jag är en välidgt seriös person kunnig inom regler osv. Att vara staff kan vara en tuff utmaning ibland men det är jag medveten om. Jag vill vara med i staff teamet för jag vill utveckla rp nivån.

Som staff är jag väldigt bestämd i det jag gör och kan höja min röst om det behövs. Staffs måste bli bättre på att använda sin makt därför jag ska bli det för jag använder den på ett bra sätt

Jag är en person som är duktig på att lyssna och om jag vill göra något eller har ett mål gör jag det kommer försöka lösa alla problem till 100%. Känner för en tredje chans och kommer sikta högt den här gången det kan jag lova

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är väldigt aktiv här kommer tider jag brukar vara aktiv om dagarna.
Måndag: 15:00 - 21:30
Tisdag: 15:00 - 21:30
Onsdag: 15:00 - 21:30 (ungefär)
Torsdag: 15:00 - 21:30 (ungefär)
Fredag: 15:00 - 00:00 (Om jag orkar eller kännder för eller om det behövs så kan jag längre
Lördag: 7:40 - 00:00 (Om jag orkar eller kännder för eller om det behövs så kan jag längre
Söndag: 7:40 - 22:00 Men pauser i mellan så klart satt man får gå ut och ta lite luft. Satt man inte bara spelar hela tiden.
Måste göra läxor ochså men det löser man tar 10 min att göra det.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3 4 månader ungfär

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt är jag ju tidigare staff och var jobb ansvarig, rp ansvarig och support. Då jag kan mycket om kommandos och liknade saker. Och jag vet vad bantiderna heter och hur det funkar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Spelar ingen roll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka