Nekad arrabarra | Medlem ansökning [bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arrabarra

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arrabarra

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Eriksson 27 år gml

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, rolig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej min karaktär heter Adam och han är 27 år och har bot i staden ett tag när han var liten så var hans mamma tvungen o flytta då mina föräldrar bråka så mycket så vi flytta till den här staden jag kan lite om den men ej så mycket men när jag var liten så blev jag mobbad för att min pappa lämna mig men jag hade mina vänner som stog upp för mig jag var rätt så bra i skolan ändå och hade minst c i alla ämnen men i gymnasium valde jag ändå fordon o transport för jag har ett intresse av bilar, lastbilar, mopeder och skotrar mitt favorit märke är BMW men just nu har jag ingen bil och inge jobb men ska försöka få ett jobb om kort nu ska ni få veta lite mer om hur jag är jag är en prat glad person som älskar folk, är snäll oftast, är omtänksam. Trevlig mot mina arbetes kollegor så kommer nog vara en bra arbetare som kommer älska sitt jobb kommer köpa en bil så fort jag kan för att kunna vara ute och sladda så polisen kommer se mig på vägen kan jag säga men jag fick höra av mamma att min bror som jag aldrig träffat ska flytta hit så ska väll leta reda på han jag hade en flickvän men hon va otrogen så jag gjorde slut men jag älskar vintern för man kan köra skoter o sladda men sommaren är trevlig med man kan åka båt ock mycket mer men jag hoppas vi ses mvh Adam!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra bra senarion som möjligt och bra rp så alla kan ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja men att den andra ska kunna ha roligt och att det kanske går dåligt för mig men ska ändå spela seriöst för att det ska bli så bra som möjligt och inte förstöra hans del och om man tex är i scenario att han kanske kommer liksom vinna det eller vad man ska säga

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja engång gjorde jag /die i ett scenario och fick en ban och lärde mig av att man inte ska göra och man bara får acseptera eftersom jag var rätt ny då

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft att man ska tänka på att göra det realistiskt och inte göra saker som kanske inte man skulle gjort irl. vdm men typ att du ska inte ba köra på nån utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat rp innan så vet ändå regler o sånt
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad efter intervju, anledning står i kompletering intervju
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top