Accepterad ARNE-PALT NACKE | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARNE-PALT NACKE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liambre1

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ARNE-PALT NACKE

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, loyal och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Problem bakgrund, kriminell och vill starta mitt eget gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och fartfylld tid när jag är inne på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen mobbning eller trakasserier: Det är viktigt att alla känner sig välkomna och trygga. Respekt för andra: Visa hänsyn till andra användare, deras åsikter och deras spelstil. Ingen spam eller reklam: Undvik att skicka oönskade meddelanden eller reklam. Ingen fusk eller otillåten hjälp: Använd inte externa program eller metoder för att få en orättvis fördel. Följ serverns tema eller syfte: Använd servern för det ändamål den är avsedd för.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Följer alltid min karaktär bryter den aldrig

Hej
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24 timmar på dig att göra detta annars nekas din ansökan
(Besvara detta meddelande när det är återgärdat)

Jag kommer från en svår uppväxt, och detta har gjort mig galen. jag vill starta mitt eget gäng i stan och göra det till de största gänget i stan

Gäng som håller på med allt möjligt börjat som taxi chaffis nu så länge tills man har kontakter osv, i gänget ska vi göra rån och sälja droger och utveckla det mer och mer

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir du nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka