ARNE-PALT NACKE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? liambre1
Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ARNE-PALT NACKE
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, loyal och respektfull
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Problem bakgrund, kriminell och vill starta mitt eget gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och fartfylld tid när jag är inne på servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen mobbning eller trakasserier: Det är viktigt att alla känner sig välkomna och trygga. Respekt för andra: Visa hänsyn till andra användare, deras åsikter och deras spelstil. Ingen spam eller reklam: Undvik att skicka oönskade meddelanden eller reklam. Ingen fusk eller otillåten hjälp: Använd inte externa program eller metoder för att få en orättvis fördel. Följ serverns tema eller syfte: Använd servern för det ändamål den är avsedd för.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Följer alltid min karaktär bryter den aldrig
Vad är ditt discord namn? liambre1
Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ARNE-PALT NACKE
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, loyal och respektfull
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Problem bakgrund, kriminell och vill starta mitt eget gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och fartfylld tid när jag är inne på servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen mobbning eller trakasserier: Det är viktigt att alla känner sig välkomna och trygga. Respekt för andra: Visa hänsyn till andra användare, deras åsikter och deras spelstil. Ingen spam eller reklam: Undvik att skicka oönskade meddelanden eller reklam. Ingen fusk eller otillåten hjälp: Använd inte externa program eller metoder för att få en orättvis fördel. Följ serverns tema eller syfte: Använd servern för det ändamål den är avsedd för.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Följer alltid min karaktär bryter den aldrig