Accepterad armiiarmii | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

armiiarmii

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: armiiarmii

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415998423/

Vad är din discord tagg? armii#7289

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Tydligen så blev jag bannad för '' Skjuter från bil på öppen gata '' fast jag var föraren till bilen och då inte kan skjuta och skulle inte göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom det inte var jag som skjöt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej tror inte det vad jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde inget fel, jag körde bilen så jag vet inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ehm.. Jag kan ju alla regler, så ja har inget att tänka på eftersom att ni banna fel person.

Har du läst våra regler? Ja

Det du säger är inte sant. Detta var min ban och jag kom ihåg exakt hur det var, föraren blev inte bannad och det var den som satt bredvid som blev bannad alltså du. Jag övervakade hela den där situationen och du ljuger, med lögn innebär det att du kommer fortsätta ljuga om vi unbananar dig så jag ser inte att vi kan komma till en lösning förens du börjar tala sanning.

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka