Accepterad ArMaZ999 | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArMaZ999

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alexander Dahlberg

Vad är ditt discord namn? mrgoat1337/ᗅ𝑟Ⅿᴧⲍ⁹⁹⁹

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Adrian Walker är 25 år gammal nu i UniveCity. Min uppväxt har varit tuff då jag blev slagen som liten av min pappa då han var missbrukare och har bott med min mamma sen jag var 8 år gammal. När Adrian var 12 till 18 år gammal fick han dåliga betyg han kunde inte matte men den ända betyget han fick godkänd på var idrott. Adrian blev utsparkad av sina föräldrar från sitt hus när han var bara 19 år gammal för att han fick gå om gymnasiet men han klarade inte gymnasiet igen men då blev hans föräldrar sura för detta och sparkade ut honom från hans hem, Adrian hade en känsla om att hans föräldrar inte gillar honom längre hans intresse efter att har blivit utsparkad var kriminalitet däremot ville han hitta en stad där han kan skapa kriminallitet men han hade ingen stans att gå så han snodde sin pappas bil genom att tjuvkoppla han körde vart som helst med den stulna bilen men sen efter 7 timmar av körning så krockade han bilen och var medvetslös. Efter att han var medvetslös så vaknade han i ett sjukhus han frågar vilken stad och vart? Sjukvårdaren sa du är i UniveCity men vart i sverige? Hemligt så där var Adrian i UniveCity där han vill prova känna sig trygg. Adrian flyttade till UniveCity när jag var 24,5 och innan det har jag bott på många olika ställen men nu är jag här och ska försöka få en bra framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med att rp:n ska förbettras, jag vill göra den mer social och rolig för alla partners involverade, jag vill bidra med att försöka få folk att tycka om att köra just unive för rp:n är bra och att ha bra rp med andra och hjälpa andra att förbättra sin rp nivå med att förbättra kommunityt på servern för framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha det kul på servern och att inte mot partnern ska ha det tråkigt och att det är bara en sida som har kul i scenariot så alla har lika kul i scenariot och ingen blir sur/ Att det ska va jämstäldighet så tillexempel inte dra iväg i en bil i 500 om motspelarens bil går i 300 så ska jag oxå hålla mig i den hastigheten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Tillexempel Random Deathmatch man får inte döda någon utan något bakomliggande scenario, sen har vi suntförnuft så man ska tänka som det vore värkliga livet och inte köra genom staden i 300km/h och sen har vi copbait att man inte får tillexempel stå och drifta framför polisen eller ringa till dom bara för att få snutjag osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenheter från många olika servrar tillexempel Valon, ortenwave, Bryggeriet, Nattstaden och Fristaden sen massa fler har haft 4 olika steam konton så samanlagt har jag cirka 2000 timmar på RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en aktiv person som kan bli irriterad om folk tjatar för mycket annars är jag väldigt lugn av mig skulle jag vilja säga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka