Accepterad ArMaZ999 | Medlem ansökning [nilsop]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ArMaZ999

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? armaz226

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adrian Forsberg 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Unik Seriös Engagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är Adrian Forsberg som har levt i Sverige hela sitt liv, hans barndom var bra då han hade bra föräldrar som tog hand om honom. Han var även var ahn en av topp eleverna i skolan bland alla barn. Han hade helt enkelt en bra och normal barndom. Men sedan hände det något som skulle förändra han liv. 2005 när han var 7 år gammal så hände det ett inbrott i hans hus där han gick miste om han pappa. Det som hände var att inbrotts tjuvarna drog vapen mot Adrians mamma och då kom hans pappa och försökte skydda henne. Då fick pappan ett knivhugg i magen vilket ledde till han an avled på sjukhuset. Detta gjorde en stor påverkan på Adrian eftersom dom var så nära varandra. 5 år senare när Adrian var 12 år förlorade han även sin mamma i en överdos vilket fick Adrian helt förstörd. Han hade då förlorat båda sina föräldrar. Efter det så fick han flytta in på ett familjehem där han inte trivdes. Men han viste att han behövde gå vidare och ta nya tag fast han var så ung. Men han tänkte såklart fortfarande på sina föräldrar fast det gjorde inte i hjärtat att göra det. Men han ville aldrig glömma bort dom. Sen det tog sen många månader innan han blev adopterad. När han blev äldre insåg han att han ville bli polis efter den tragiska händelsen med hans pappa, Adrian ville helt enkelt sätta dit dom som dödar så inte något annat barn ska behöva gå igenom det han gick igenom under han uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara en social spelare som lever sig in i Unive City, som har många olika framtids planer och en väldigt hård karaktärs glöd för den bästa upplevelsen för både mig själv och bemötande spelare i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder till exempel att jag inte bara ska tänka på mig själv utan också låta motpartner ha kul i scenariot till exempel om jag har polisjakt att jag typ får en blackout och krockar och ger dom en rolig upplevelse att få rp som polis för att också ha ett roligt scenario och ge dom lika mycket chans att ta fast mig som jag har att ta mig därifrån. Om nån typ rånar dig eller griper dig kan du spela med och göra det så bra som möjligt för dom som är med i scenariot istället för att vinna själv eller ta sig därifrån. Blir bättre RP för alla som medverkar då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: När du till exempel dödar någon utan att ha en särskild anledning till det. Vdm: När du använder ett fordon som ett vapen för att döda en spelare. Copbait: När du stökar till vid polis bara för att få dom att jaga dig eller bara få deras uppmärksamhet. FearRP: När nån till exempel drar vapen mot dig och du inte spelar med scenariot och är rädd för ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan vara aktiv nästan varje dag efter klockan 16 fast helger efter 12

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka