Nekad ArmanStrong | Medlem ansökning (Elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArmanStrong

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arman

Vad är ditt discord namn? turktle

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Arman Strong. Han är ett typ av geni. Han gick ut gymnasiet när han var 16 år och gick på högskola när han var 18. Han älskar polisyrket, han har alltid ägnat sig åt att se på dokumentärer, samt roliga klipp inom arbetet som har fått honom att vela vara med på yrket. Arman har bra betyg och mer än godkänt i alla betyg för att kunna nå sig upp till det yrket. Han har många intressen i livet. Han vill skaffa nya band där det kommunikativa blir bättre åt båda hållen. Han vill hitta sig en flickvän i framtiden. Han älskar även fotboll och håller på Barcelona. Just nu så är Arman Strong ensam ute då han har precis flyttat in till Unive staden. Han försöker hitta ett tak över huvudet samt en vän som han kan umgås med och tillsammans rädda världen med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer se till att rp nivån är hög. Kommer reagera ifall jag blir skadad, kommer att agera som en vanlig person hade gjort vid en interaktion. Skulle även kunna spela in klipp där folk inte har ett bra RP så att jag kan visa det till er staffs så får ni ta besluten därifrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul oavsett om man vinner eller förlorar något. Alltså, om mn som kriminell förlorar sin pistol i ett scenario så ska mna inte bli arg över det utan det ska vara något kul som båda parterna kan hålla med om.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel jag tycker väldigt mycket om är "Du & Staff". Som handlar om respekten man ska ha gentemot varandra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har 3 års erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Inte tagit din intervju i tid. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka