Nekad Arlyy | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arlyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TwitchArly/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Josefsson

Vad är ditt discord namn? остановить Монс#7443

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Hej jag heter alfons Bengtsson och jag är en 21åring med stora mål i livet, främst att få rulla in med den fetaste bilen på carmeetet. Men även flera mål som att visa min far att jag också kan tjäna egna pengar. Pappan, Lars är väldigt överbeskyddande och vill bara Alfons väl. Alfons mor är alkoliserad och därav inget stöd till honom.
Alfons ses som en iskall person när man inte känner honom. För att han döljer sina känslor inombords. Han bryr sig om de som står han nära. Om man blir nära med han så märker man att han aldrig skulle svika en. Men om du är ogillad av Alfons så vet du det redan sekunden du sätter din fot nära honom.

Alfons mål att kunna försörja sig själv och visa Lars att han kan tjäna mycket pengar utan honom kan inte stoppas av själva lagen, Alfons gör vad som krävs för att nå vad han vill.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra scenarion som är roliga för alla, eftersom jag inte tänker på mig själv utan mest på vad som ger bäst scenario. Mitt mål med Unive är att bidra till bättre och seriösare rp på servern och främst en roligare tid för alla!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner spelar på servern, har spelat på servern ett tag nu och det verkar som en seriös rp med många roliga scenarion vilket är precis vad jag vill åt.

Hur hittade du Unive? Mina vänner som spelade på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra scenarion som är roliga för alla, och att göra servern till en mer realistisk rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär utvecklas osv, och att servern ska bli en bättre plats med mindre fail rp,are osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top