Accepterad arkeljo | Medlem ansökning [Sixten100p] (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arkeljo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arkeljo

Vad är ditt discord namn? Ghost

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Andersson ålder 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: iam Lind, född 1998-10- 22. Liam är en ung man som är sugen på att få säg ett riktigt äventyr. Liam är en nyfiken man som gör att fast han har en ung ålder har han fortfarande en stor mängd erfarenheter och kunskaper. Uppväxt i Kristianstad tillsammans med både sin mamma som ägde sin egna affär och sin pappa som var en fantastisk bra kok och en store bror som alltid va en stor insperation för Liam. i denna familjen så fanns det mycket kärlet som gav Liam en hög skälv respekt och många bra förmågor inom livet till exempel hans sociala förmåga som gjorde så att han inte har så stora problem med att prata med främlingar Liam är en person som alltid vill hitta utmaningar eftersom att han alltid vill lära säg mer. Liam vill vara en som är med i beslut eftersom han vill att folk ska komma ihåg vilket stort inflytande han har haft och han är aldrig rädd för att säga vad han tycker fast att ibland så kan det vara lite dumma grejer som kommer från hans mun. Liam Lind är en person som inte tänker på klockan utan kan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer gör rpa bätre för jag er att någar kommer i servern i torget och lallar och död jag vill bli meko i servern och ha roligt i servern och ha roligt och som jag sa jag vill försöka ha rolitg med alla spelar i servern och jag kommer inte lalla på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ibland måste låta motparten vinna för att göra scenariot roligt och realistiskt för alla – inte alltid försöka “vinna” själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du METAGAMING Definition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit.hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej hoppas ni godkänder den för jag vill spela på servern

Senast ändrad:
Du kan gärna utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till

Du kan gärna utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till
nu då?

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Glöm inte att ha en trevlig dag

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka