Accepterad Arin4249 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad är din discord tagg? A K#3125 sen är usernamen: Arin42435

Vem var det som bannade dig? Kevinchang07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-25 220100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs banna mig på grund av beskrvningen dem gav vilket var pitta polis och powergaming. Jag erkänner att allt detta har hänt och jag ångrar mig grovt och önskar verkligen att jag hade varit mer förberäd och haft ett mer väl planerat rån. Det var inte min avsikt att power gama eller att pitta polisen. Pittningen skedde då jag laggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support innan jag blev bannad och mitt game hade crashat medans jag var död eftersom att jag hade simmat iväg från poliserna och drunknat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig och jag förkänade den. Men jag hoppas verkligen att jag kan få tillbaka min krim roll då mina föräldrar är närvarande inte så ekonomiskt starka då dem är skilda och min mamma är betald mindre än normalt då hon har varit sjukskriven under flera år och min pappa är förtids pansionerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och här är två av dem: Jag parkerade på ceep clear zone och fick ban och då lärde jag mig att man skulle absolut inte parkera där och sen så hade jag bugg abusat utan att veta att det var bugg abuse och då lärde jag mig att man inte fick hoppa med cyckeln så att den blir snabbare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat planera mitt rån mer välutvecklad samt se över om jag var redo för den sorten av scenario där det behövs bra rp och tränat min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska tänka extremt logisk för att spegla riktiga livet med rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka