Nekad Arin4249 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Vad heter du på discord? Arin42435

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit medlem på Unive ett tag nu sen 2022. Jag har alltid älskad hur seriösa vi är här på Unive men på sistone har jag fått uppleva så himla mycket lall och regelbrott från medlemar samt icke medlemmar. Rpn har börjat bli så himla sjukt tråkig med alla dem här regelbrotten som händer och denna låga rp nivån vi har just nu och därför vill jag ansöka till medlemskaps ansvarig för att kunna förbättra detta problem.

Dessutom tycker jag allmänt att det skulle vara super roligt att få ta intervjuer med folk och rätta deras ansökningar på forumet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja just mig eftersom att jag kommer vara jätte strikt och följa alla reglerna när det kommer till att ge white list punkt till punkt. Jag kommer utveckla Unive och jag kommer göra mycket nytta till er.

Jag är bra på att ge feedback och kommer ge mycket feedback för att alla framtida medlemmar ska kunna ha en bra utvekling med tiden.

Jag är väldigt trevlig som människa och överallt så gillas jag av alla allmänt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som Medlemskap Ansvarig är det viktigt att bemöta alla med respekt och vänlighet. Det är också viktigt att vara tålmodig och förstående, eftersom alla medlemmar kanske inte har samma erfarenhet eller kunskap om rollspel. Man ska alltid vara redo att hjälpa och stödja andra, och att uppmuntra en positivt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att göra så att alla medlemmar känner sig inkluderade. Jag skulle arbeta för att skapa en server där alla medlemmar känner att deras bidrag till rollspelet är viktiga. Dessutom skulle jag vilja se till att alla medlemmar har tillgång till de resurser de behöver för att utveckla sina rollspels färdigheter och förstå serverns regler. På så sätt kan vi tillsammans skapa en ännu roligare Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav:
Mogen
Rp som utvecklas framgångsrikt
Förståelse av reglerna
Vilja att lära och växa

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? För det första, att se till att alla nya medlemmar förstår och följer Unives regler. För det andra, att skapa en välkomnande miljö för alla medlemmar. För det tredje, att arbeta aktivt för att behålla seriösa rollspelare. Slutligen, att ständigt jaga efter att förbättra och utveckla rollspelet på Unive. Jag skulle också ta ansvar för att hjälpa nya medlemmar att utveckla sina rollspelsfärdigheter.

Hur ser din aktivitetet ut? Lov fritt, Veckodagar upptagen 06:00-14:00 eller 06:00-15:00, helger upptagen 3 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Vidare till muntlig intervju.
Lycka Till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka