Accepterad Arfita | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arfita

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Piepenburg

Vad är ditt discord namn? ARRE#2302

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Liam Johansson hade en svår uppväxt. Han växte upp i en fattig familj i en förort till Unive staden. Hans föräldrar kämpade för att få ekonomin att gå runt, och det fanns ofta inte tillräckligt med mat på bordet eller pengar till kläder och skolmaterial. Liam blev mobbad i skolan för sina trasiga kläder och för att han alltid var hungrig. Trots detta kämpade Liam på och försökte göra det bästa av situationen. Han var en begåvad elev och visade talang för matematik och vetenskap. Han drömde om att gå på universitetet och få en utbildning som skulle kunna ta honom bort från det liv han hade. Men när Liam var 16 år gammal drabbades han av en tragedi som skulle förändra hans liv för alltid. Hans mamma dog av cancer, och hans pappa kunde inte hantera förlusten. Han började dricka och försummade sin son. Liam fick ta hand om sig själv och försöka hitta ett sätt att överleva. Han började arbeta på en lokal bensinmack för att kunna betala hyran och maten. Han jobbade hårt och sparade varje krona han kunde. Trots alla utmaningar fortsatte Liam att kämpa för sin dröm om att studera vidare inom polisyrket. Vid 23 års ålder hade Liam sparat tillräckligt med pengar för att kunna börja studera på universitetet. Det var en tuff utmaning, men han kämpade på och fick höga betyg i sina kurser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med RP på absolut högsta nivå. Jag kommer även att göra mitt allra bästa för att alla involverade ska ha så kul som möjligt. Samtidigt som jag har nolltolerans emot fusk och glitchar. Så om jag skulle hitta någon glitch så kommer jag att rapportera detta direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att mannens kunna förlora ett scenario utan att gnälla och kunna acceptera faktumet att man inte alltid vinner,
MEN man ska alltid RPa för att båda parterna ska kunna komma överens och alltid ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom roliga highligts och goda vänner som spelar och pratar gott om hela verksamheten.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰
Donator++++💸
🏷️Medlem
👮‍♂️
Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC