- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 1
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: 5435
Berätta vad som hände jag va på oilrigen och skulle prodda, så kom det en heli och skjöt mot mig. Då skrev jag en /help att jag ville att ngn skulle dra in mig i staffsamtal. Sen när ngn staff satte mig i samtal så råkade han göra ngt så jag blev osynlig och kunde inte göra ngt (han råkade ge mig skin sa han). Jag kunde inte ens springa/gå, jag bara svävade runt. Han sa iallafall att jag skulle testa /reloadskin, ta /spawnmenu, men inget funkade så han sa att jag skulle starta om mitt spel. Så skulle jag precis göra det men blev utskickad i spelet och anticheat bannad. jag fattade inget som hände. Jag har flera klipps på allt som hände. (jag satt i staffsamtal under hela denna tiden, förutom i ngn minut)
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nej, jag har inte gjort ngt, jag har varken ngn form av fusk på min dator eller ngt som man inte får. Tror bara att de blev en bugg när hela mitt spel va buggat som gjorde så jag blev bannad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag vet inte, jag har ju inte gjort ngt fel.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har inte gjort ngt fel. Jag spelar mkt och är en seriös rp spelare, som tillbringar mkt till servern. jag har aldrig blivit bannad för ngt gällande fusk på ngt spel jag nånsin kört, så tycker detta är jätteskumt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår (om ni vill se klippsen så skriv gärna på dc till mig så kan jag visa, jag heter makiman7(visningsnamn arenlind)