Nekad Arenlind | Beslut Överklagan [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arenlind

Medlem
Servervakt
Meddelanden
23
Reaction score
1
Ditt discord namn: Makiman7, visningsnman arenlind

Ditt Hex-ID: steam:1100001424dd9ef

Vad för typ av beslut gäller det? Regelbrott ─ FearRP (§ 4.1d)

Vem/vilka tog beslutet? Staff ─ 1mbcuh

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag hade spelat in princip hela dagen, sen runt 23 tiden så behövde jag gör en sak, då valde jag att ställa mig AFK i vårat gäng hus. Det va en väldigt viktig och akut personlig händelse, som jag helst inte vill gå in på detaljer som gjorde så att jag va tvungen att ställa mig AFK. Jag skrev /sme dd, (alltså dagdrömmer). Detta gjorde jag för att visa att jag är AFK för dom andra i gänget som kanske springer förbi och undrar varför jag bara står stilla. Sedan när jag kommer tillbaka till min dator så ser jag att jag ligger medvetslös i ngt gäng hus. Jag fattar inget som händer så jag skriver i ooc chatten och frågor vad som sker. Dom va riktigt sura och skrev saker som "sluta spela dum", "nu passar det att komma tbx", "du kommer få ban", osv. Dom skrev även att vi hade blivit stormade och att dom hade kidnappat mig. Vilket jag inte hade ngn aning om alls eftersom att jag va långt ifrån min dator och va upptagen med en viktig sak som jag skrev innan. Det va ungefär det som hände (eller i alla fall det jag vet om, eftersom att jag inte va vid min dator när stormningen och kidnappningen hände). (jag har bilder och klipp där det står /sme dd, som jag kan visa om ni vill)(jag hade även sagt till min vice boss/president att jag skulle dagdrömma(afk), så han vet om att jag inte gjort detta för att slippa betala ut mig själv. Jag förstår att det kan se ut som att jag "låtsas" vara AFK, för att ej bli av med mina saker eller så. (hade inget viktigt på mig). Men så va ej fallet, jag va inte nära min dator. Jag tar ansvar för att jag stod AFK i mitt gäng hus och att dom valde att döda mig för att se vad jag har på mig. Jag förstår helt och hållet detta från deras sida. Men tycker ej att jag förkänar att bli bannad över detta. Jag ber om ursäkt om det blev missförstånd. Jag förstår varför jag fick ban, då ni inte vet vad som hände eller visste om att jag stod AFK långt innan detta skede.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har lärt mig att inte stå AFK i gänghuset (eller utanför gäng hus för den delen med), och istället gå ut ur spelet och gå in igen när jag ska spela igen. Så det är det jag hade kunnat göra annorlunda, att lämna spelet och gå in igen sen. Jag är villig att Shisha pengarna dom skulle ha för att släppa mig(brukar vara runt 400k, då jag är ledning). För att jag är en seriös spelare, jag tillbringar en bra RP till servern, jag är väldigt aktiv. Jag har aldrig blivit bannad innan, vilket visar att jag kan och följer reglerna. Detta som hände nu va bara ett stort misstag, där jag behövde göra en viktigt sak fort, så jag valde att ställa mig AFK i gänghuset. Jag kommer aldrig ställa mig AFK i framtiden, för att försöka hindra att ngt i denna stilen händer framöver. Jag ber om ursäkt för allt detta, men hoppas att ni förstår mig. :). Jag svarade på mycket av detta i förra frågan. (om du undrar varför jag svara lite skumt på frågorna är för att jag hade fyllt i hela banöverklagelsen på permanent banningar, vilket jag märkte efter jag hade skrivit allt så jag valde att kopiera in det jag skrev på den andra och skicka in det i den rätta överklagelseformulläret.)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag kan ej bifofoga en bild, kan ni skriva till mig på discord så kan jag visa. (om ni undrar ngt mer så kan jag förklara mycket mer, det bara att skriva så löder jag) tack för hjälpen:)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka