Nekad Arblom | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Ditt Hex-ID: 11000011bce416c

Vad är din discord tagg? Arblom#1313

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi hade ett scenario som slutade med att det var slagsmål vid qparks station då dom stod där och muppade sig och slogs mot oss så vi valde att ha det där. Jag har clip på hela saken. Det var ett långdraget scenario då en av oss skulle sälja baseballträ till qpark sedan så kom en av dom och fuckade upp allt då han skulle sälja sedan blev det lite arga diskutioner. Som sedan slutade att dom hängde efter oss och kaxade. Sedan så slogs vi först vid en bunker sedan flydde vi sedan så fortsatt det vid deras station då dom stack dit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/clips/61978065/d1337TM60BOm På slutet blev jag bannad. Innan det hade vi haft slagsmål utanför då en av våra blev inlåsta där inne och misshandlad. så sedan fösökte jag och min kompis komma in dit för att sedan jag skulle bli bannad. Host bara jag. Scenariot hållde på 1 timme.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då Bosse inte kollade på hela scenariot och bara den lilla delen då han bannade mitt i scenraiot. Alla bans har ju oftast en aneldning men jag tycker bara att det är lite tråkigt att banna mitt i scenario utan att veta bakgrunden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla dom där bansen var ca 5 månader sedan då jag var ny men ingen av dom där bansen har varit likadan som den här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske hittat ett annat ställe att hålla slagsmål.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej nästan ingenting för att jag känner att den var felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Jag anser också att ni lallade till viss del. Bannen är inte permanent,

MVH,
.Arrebojj - Trainee
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka