Nekad alvin.nordin | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvin.nordin

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199044963952/

Ditt Hex-ID: steam:110000140a72e70

Vad är din discord tagg? 1alv1n

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: IMG_6929.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag använde mig plingljud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra var ute och åkte, vi stötte sedan på solanos som vi har konflikt med. Dom frågar vilka vi är vi säger då lotus och då väljer en att hoppa ut men föraren råkar då backa över honom så vi åkte därifrån. Sedan så märkte vi att dom följde efter oss så då hoppar vi ut ur bilen och försöker skjuta sönder deras däck så att vi ska kunna kidnappa dom. Vi lyckas med detta deras bil flyger och kraschar sedan hoppar dom ut på nolltid och börjar skjuta mot oss. Sedan så kör vi så lite fram och tillbaka tills att vi tillslut åker förbi dom så skjuter dom ett däck och vi flyger och dom dödar mig samt kidnappar min vän. Sedan så hände inte så mycket mer förens jag blev taggad i krim discorden och blev bedd att hoppa support där dom då pc checkar mig och hittar sjävlklart inget konstigt sedan ber hon mig att öppna medal och då på mitt senaste klipp har jag haft plingljud, alltså ett ljud som låter när man skjutit någon i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig bann, jag gjorde fel som använde mig av plingljud vilket man inte får.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lila spelare, inga tidigare bans eller krimvarningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte laddat ner plingljudet från början och absolut inte använt det inne på Unive då man inte får det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda mig av en tredjepartsmjukvara, har aldrig gjort det tidigare och kommer aldrig använda det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1500kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka