Nekad Arblom | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom/

Ditt Hex-ID: 11000011bce416c

Vad är din discord tagg? Arblom

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 232323231.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag taseade en grabb och istället för att göra nått mer än att tasea så drog jag iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis suttit in 2 personer efter ett juvelrån och efter så följde dom efter oss och var lite mild aggressiva. Sedan så sa ena att han skulle slå min kollega så han sprang fram och svingade men missade sedan kom han för ett till slag så jag taseade men sedan så valde jag att låsa dörren och gå iväg istället för att sätta in han extra för våld på tjänsteman. Sedan så skulle jag sätta mig i bilen sedan blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en godtycklig ban skulle ha varit mindre lat och tagit tag i det och suttit in han längre men valde tyvärr att bara gå vidare då ingen skadades. Så jag förstår varför han bannade mig det var liksom inte riktigt bra rp av mig och egentligen skulle jag ha suttit in honom längre för det han gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var för ett tag sedan då blev jag bannad för att jag hoppade ut med en bil från en bro och valde att inte rpa på det men det var för ca 3 år sedan så det har jag tränat bort. Annars har jag varit en relativt bra grabb och inte brutit mot andra regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja igenom att ta tag i situationen istället för att bara gå därifrån och skita i att rollspela vidare på den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta tag i scenariot och utveckla det yttligare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka