Accepterad Arblom | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad heter du på discord? Arblom#8789

Ange ditt födelsedatum 23 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av gymnasium till olika tider men aldrig över kl 16:00
Sedan så kommer jag hem och spelar om jag har otur blir jag kvar vid datorn till klockan 10 på vardagar och kl 12 på helger.
På helger brukar jag hänga med kompisar istället för att sitta och spela dagen ut samt har jag träningar nu för tiden så jag skulle säga nån timme per dag. Träningarna är oftast måndag onsdag runt 18:00 och dom är 1 och en halv timme typ.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad och 2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag tror högst 10 gånger. Har inte blivit bannad på ett tag utom dom flesta bansen var från 2021 och tidig 2022. Sedan dess har jag dock varit blackad men under tiden jag varit inne har jag skött mig. Så har inte ens fått en kick eller ban under den tiden jag kört nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta för staffs. Vi servervakter gör så att staffs inte behöver stressa och kolla överallt där det är spelare utom vi jobbar för att underlätta och banna folk som gör regelbrott då staffs inte är innte och ser det. Sedan skickar vi ut bevis på ban så att staffs sedan kan banna längre. Som sagt våran uppgift är att underlätta för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa till och styra och ställa på servern. Jag har försökt till staff och lyckats tidigare men nu vill jag satsa på att hjälpa servern igenom att underlätta den. Samt är jag väldigt driven och aktiv och kommer göra mitt bästa för att serven ska kunna rulla på så bra som möjligt. Personligen kom det massa problem som jag stötte på sedan start efter min blacklist som icke medlemmar som snor polisbilar folk som cop baitar folk som snackar ooc och ingen har fått ban efter jag har skickat iväg report så därför vill jag vara där och kunna banna dom och skicka bevis efter så regelbrotten inte ska komma upp flertals gånger innan ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sitt yrke eller rang till sin vinst på ett dåligt sätt som att revva folk i ett scenario utan att ha en anledning till det utom bara för att kunna vinna scenariot eller att banna någon som är irriterande osv. Alltså att använda sin roll för att jobba bland annat mot servern och göra regelbrott och inte följa sin roll som servervakt i detta exempel
Öppen dm
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top