Inaktuell Aran G | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shhhh

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? La Familja om det inte går så kan ni skriva i dm.

Vad är ditt discord namn? Aran503

Vad heter du i verkligheten? Aran Ghasemlou

Ditt födelsedatum: 25 December 2009

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ganska så ofta på e dag kanske 5h varje dag skulle jag kunna tänka mig

Hur många timmar har du på Fivem? 121 timmar på unive.

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Aran Emanuel han har varit med i staden typ 2 månader. Han och hans kompis Ludde Petterson har tänkt att starta upp ett gäng. Aran har mycket erfaren av kriminalitet. Aran jobbar också på auto experten som är ett av de roligaste jobben han har. Aran och Ludde har tänkt noga om vi ska starta ett gäng eller om vi ska gå med ett. Men nu har vi kommit fram till ett svar och det är att vi ska starta. Aran och vice bossen Ludde har varit med i Kartellen men lämnade efter några veckor. Så vi har lite koll på hur det fungerar. Om vi får starta gänget så kommer vi ha personer som tar gänget på allvar. Vi vill inte ha lall personener. Vi kommer efter det ha ett möte om våra medlemmar har en fråga på något som vi kan svara på. Sedan kommer vi visa runt hur allting fungerar så att det inte uppskrapar några frågor. Sedan är det bara att leva livet och försöka bli så stora så att hela staden vet vem La Familja är. När vi blir stora så kommer vi försöka lära andra gäng som vill vara vänner med oss. Man börjar litet och sedan stort.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Ja, Jag och ludde vill starta för att vi vill se hur det är att ha ett gäng. Vi ska försöka bli stora. För nu känns det som att vi några små luffare på gatan. Vi måste bli stora och när vi startar ett gäng så kan de i våra gäng tips. Det gänget som vi ska ha är steet.Det finns många vapen att hantera som ett street gäng, mest glock17, tungare vapen, smgs osv. Självklart använder jag i speciella scenarier en AK, men annars använder jag så små vapen som möjligt vid kriminella scenarion om vi möter t.ex. ett ghetto gäng för mer roliga scearion, bror på helt vilka vi möter. Även jag och de andra spelar inte för makt och pengar, de spelar för roliga scenarier och följer reglerna till 100%

Har du några med dig från start med gänget? Ja, Har en kompis till mig som heter Ludvig han har jag tänkt ska vara "vice boss". Och jag ska vara "boss"

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Visa upp, men håll dig mest till de lite grubbigare "kriminella" områdena, d.v.s. Groove Street-området (vi får se, inte vid grove street området men vid ett sånt smutsigt område) där de vi affärer. Någon kommer att tillhandahålla en mötesplats för att underhålla huset medan du är där. Vi säljer inte bara droger och lätta vapen som knivar och tyngre vapen också om vi behöver pengar, utan säljer även alkohol drycker till minderåriga på tillämplig rp-nivå. Det är inte för 10 åringar, det är för ungdomar som betalar ett litet tillägg, så plus generöst.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag vill som sagt visa er att jag har en bra RP-nivå på brott. Cirka 150h på unive plus på mitt gamla konto på steam hade jag 300h. Det fungerade bra när jag var i kartellen så varför inte nu. Jag känner många "kriminella" och umgås med dom.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Bossens ansvar ansvar är vad medlemmarna gör. Om medlemen bröt mott reglerna skulle jag klipa det ge det till staffsen. En varning inom gänget skulle inte hända. Om medlemmarna hade fel hade jag tagit skiten och jag hade varit ansvarig för det. Om någon inte följer mig som chef, bli utsparkad från ett gäng snabbt utan förvarning.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Det första jag gör när jag ska avgöra om någon får gå med i ett gäng är att se om de har varit i ett scenario med dem och se om de har gjort det bra eller dåligt.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario ska vara utvecklat stort och hög RP jag kan beskriva tex bankrån. Bossen planerar att vi ska göra bankrån, han kommer välja ut ca 4-5 av dom mest lojala troliga och högst RP i gänget, dom kommer sitta i möte länge och prata och bestämma allt i minsta detalj, ed flykt gissla rån tid och allt. efter Bossen valt ut dom mest lojala troliga och kunniga i gänget kommer dom ha sitt möte, dom kommer sitta länge med karta och allting, planera vilken dag vilken tid och hur vi ska fly, nr vi går in i banken och när vi går ut ur banken, dom komemr sitta länge och planera, tex så kan de bli såhär dom planerar med dom som ska vara med tex såhär: Torsdag nästa vecka kommer vi ha ett bankrån, det kommer ske på stora banken, Jag litar på er grababr och vill att ni följer planen till minsta detalj, torsdag nästa vecka så kommer ni samlas på bengan klocka 18.30 alla ska vara i tid, där kommer tå 2 bilar till er med avskruvad reggplåt, i baklukan kommer ni hitta vars ett vapen till rålen, jag vill INTE att ni rör dom för ens ni är på ganken, i mellan sätet på bilen komemr där finnas 2 väskor, jag vill att ni på plats öppnar väskorna, i väskorna kommer det finnas kläder och mask till er alla, byt om på plats, 18.45 ska ni åka ifrån bengan, innan ni lämnar ska ni vara klara bytt om och glöm inte göra er av med bilen som ni kom ditt med, ni ska vara klara för färd 18.45 glöm fan inte ha handskar eller skydd innan ni rör något i flyktbilen. när ni åkt 18.45 kommer ni åka direkt till maccen vid motellet, bakom maken kommer det stå en grabb, inga frågor eller något gå till han bakom butiken, kommer han stå beräd 2 gisslor till er som han löst till er, ta gisslorna i var sin bil och åk, jag vill ni åker från motellets mac 18.53, när ni gjort det vill jag ni åker maskerade redo och allt till banken jag vill ni väntar en gata ifrån tills klockan är 18.58 när klockan slår 18.58 kommer ni åka in till banken ställ bilarna på en position med bra och snabb flykt när ni kommit ut efter banken, mellan 18.58 och 19.00 kommer det springa ut en grabb från banken, han komemr vara specielt klädd i lila så ni känner igen han, fråga inte för mycket med han, utan när han springer ut så kommer han medella er banken säkrad och tom, sedan kommer han snabbt bara åka där ifrån. bry er inte mer om han. när han medellat banken e säkrad mellan 18.58 och 19.00 så tar ni vapnen från baklukan, tar med er gisslorna och springer in i banken, glöm inte låsa bilarna så polisen ej flyttar dom. När ni kommit in i banken splittar ni er, ni 2 kommer börja öppna och springa ner i valvet, ni anndra 2 kommer hålla säkrade dörrar, och du den sista håller koll på gisslorna, du som vaktar framdören sköter förhandling, ifall polisen vill se gisslorna, vissa 1 av dom och håll den anndra inne i banken för säkerheten, ge polisen bara en sabb titt ca 2 sekunder och se gisslan, meddans ni sköter det på ovanvåningen, så kommer ni som ska in i valvet ha lyckats komma in ca 19.08 är det beräknat, lägg pengarna i väskkan som ni fick kläderna i, efter ca 5 minuter ca 19.13 har jag beräkat ni är uppe ur valvet igen med pengarna, sköt förhandlingen och ha bra krav, 2 fina krav, det ena kravet ska ni välja med fri flycktväg, den sista vill jag ni väljer ingen hellikopter. ca 19.20 efter stor förhandlng och poliserna ska ha hunnit flytta på sina bilar och tagit in spikmator, komemr ni få ett samtal, eller mer detaljerat DU som skött gisslorna kommer få ett samta, utan frågot så svarar du bara, det är en kille som komemr informera om vart alla polisbilar befiner sig och ifall dom har något gömt längre bort, när ni fått informationen, och han säger att det är grönt, infomera polisen och spring ut genom framdören med gisslorna, inga poliser ska sikta vapen eller saba eran flykt, när ni själv ser det är görn som ni fått info om, hoppar ni in i bilarna, förarna först, dom med gisslan sista, innan den sista hoppa in.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Det första jag gör när jag ska avgöra om någon får gå med i ett gäng är att se om de har varit i ett scenario med dem och se om de har gjort det bra eller dåligt. Be sedan staff att kontrollera banshistoriken. Detta gör att du kan se hur många gånger du har blivit avstängd och hur länge det har gått sedan du blev avstängd, så du kanske har lärt dig något av ditt ban, men om du blev avstängd igår ansökte du om att gå med i ett gäng eller gick med i mig Om jag ber dem att göra det vägrar de oavsett vem det är eftersom de uppenbarligen inte har lärt sig av sina misstag.

Hur hanterar du kritik? Jag försöker alltid att lära mig av kritik. Enligt mig är det dumt att ha inställningen att man aldrig har fel. När jag får kritik försöker jag att ta åt mig och fundera över vad jag kan göra bättre. Min inställning till mina gängmedlemmar är att jag alltid vill fråga hur de tycker. Detta gör att de får chansen att säga sina åsikter och kritisera. Detta kan antingen leda till att jag förklarar hur jag menar eller tänkte när jag gjorde något. Det kan också leda till att jag lär mig något nytt, vilket alltid är positivt. Alltså ser jag kritik absolut inte som något negativt, om det ges på ett rätt sätt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart, jag kommer ju fortsätta spela även om jag inte får gänget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka