Antagen Aran G | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad heter du på discord? Aran505

Vad är ditt Hex:ID 11000017a91020

Ange ditt födelsedatum 25 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela varje dag ungefär minst 3 timmar och när jag har ett prov eller läxa då gör jag det först sen spelar så jag har alltid tid att spela Unive. Men när det är lov så brukar jag spela runt 6-7 h per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månader tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte lägga till bild men har haft 1 ban på ett helt år. Kan vissa ifall jag klarar det. Senaste bannen var felaktig ni kan kolla mina överklagan så ser ni

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har.Servervaktens uppgift är att hjälpa personalen att hålla sig informerad så att inga regel brott sker, eftersom staffsen kanske inte ser allt som pågår, så man kan säga att svs uppgift är att hjälpa personalen att hålla servern fräsch från regelbrott. Sedan måste såklart servervakt kunna ta ansvar för att inte över använda dessa perms och att de ska brinna för att göra sitt bästa för servern och bidra till den rp som ska uppfyllas. De borde kunna visa för de som kanske är nya på servern hur rpa i sig kan vara roligt och hur man gör det roligt för andra som håller på med rpa. Om en servervakt ser ett regelbrott och inte klipper eller postar om kan man bli av med rollen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har bra erfarenheter av rp och där kommer jag att se till att allmänna platser när jag rpar där att det är ordning och reda. Jag lägger all min energi på unive och därför vill jag på det här sättet stärka Unives genom att då hålla ordning på rpn i dem platser jag befinner vid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du missbrukar sv för att vinna ditt scenario.om någon fuskar och jag inte gör någonting mot dem, till exempel om de är mina vänner och jag inte gör någonting mot dem, så är det korruption

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka