Accepterad Aran G | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? Hagfoss eller gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-16 203416.png Kunde inte importera Fivem Bannen fick ett error där det stog att filen var för Stor!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skippade en krycka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Doktorn sa plötsligt till mig att jag hade en skottskada, trots att jag absolut inte hade det. Det kändes väldigt märkligt och jag förstod inte varför han uttryckte sig på det sättet. Sedan lade han till att han skulle ”lägga på 190 minuter krycka”, vilket gjorde mig ännu mer förvirrad. Jag visste inte om han försökte skoja med mig eller om det faktiskt var något han menade på riktigt. För mig var situationen svår att tolka och jag började tveka på vad som egentligen var sant. Eftersom jag inte ville riskera att missa något viktigt tog jag det hela på allvar och trodde att det var seriöst. Därför valde jag att logga, men det fick en oväntad följd. Istället för att vara till hjälp blev det tvärtom jag blev bannad för c-logg. det kändes orättvist, eftersom allt egentligen bara hade börjat med ett missförstånd. Jag ville förstå, men istället blev jag straffad. Till slut stod jag kvar med en känsla av förvirring. Jag hade inte fått några tydliga svar på varför doktorn skämtade, varför han nämnde skottskada eller varför jag skulle få ”190 minuter krycka”. Det enda jag visste var att jag hade tagit situationen på allvar, medan andra såg det som ett skämt. Och den skillnaden gjorde att jag hamnade i trubbel helt i onödan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Det är väll korecct jag försörde ett senario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte ha C-Loggat!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha C-Loggat!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka