Accepterad Arabtaxin | Ban Överklagan [9Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arabtaxin

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198753800392

Ditt Hex-ID: steam:11000012f4c60c8

Vad är din discord tagg? arabtaxin

Vem var det som bannade dig? 9Jonte

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-01 233640.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag FearRP:a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb i mitt gäng DTV var efterföljda av en lila bil som tydligen skulle vara våra motståndare tror de hette LaLiga . Det dröjer lite tid och de byter bil sedan så distraherar även vi dem och byter bil sen så fortsätter det. Tillslut så är jag och killen i mitt gäng överens på att vi ska skjuta dem då de sköt mot oss tidigare (det var hur hela efterföljandet påbörjades) och eftersom att de körde en McLaren P1 så vart vi inte beredda på att fyra pers skulle hoppa ut men tillbaka till händelen, vi svänger in i en liten öppning och min polare hoppar ut därefter hoppar dessa 4 grabbar ut och ungefär samtidigt som deras peds stänger bildörren så hoppar jag ut (detta pågrund av att jag har 78ms i ping och laggar så det var lite små delays för mig) iallafall så skjuter de ner min vän och samtidigt som det händer så kommer jag ut ur fordonet med vapnet redo i handen och öppnar eld mot allt och alla, det slutar upp med att jag får en av de fyra och dör kort efter själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag måste ha misstolkat hela FearRP regeln då det ska vara en korrekt placerad ban med tanke på att ni både nekat min besluts samt första ban överklagan, däremot så vill jag tillägga att regelbrottet inte skedde med avsikt för så som jag uppfattat det så ska de inte vara FearRP då de inte rikta på mig eller sa något som indikera att jag skulle ge upp och uppenbarligen så har jag fel.
Jag vill även påpeka att Unive är en otroligt stor server vilket i sin tur leder till missuppfattningar samt misskommunikation kring regler, och det händer inte bara bland spelare men även staffs.
Som ett exempel så vill jag ta upp det här med att skjuta däck, när jag först började på servern så frågade jag mina polare om det var tillåtet och de sa nej samt att de fått tillsägelser och varningar av staffs för det men det visa sig vara helt inkorrekt då jag fick reda på att det var tillåtet av Berdan när jag pratade med han angående regler som jag inte var 100% säker på för att undvika onödiga bans som detta.
Med detta sagt så vill jag att ni bland annat har detta i åtanke nu när ni läser denna överklagan men även att ni kommer ihåg faktumet att jag är en ny Unive spelare, även om jag har spelat på RP servrar tidigare så är det väldigt tydligt nu att man har olika synpunkter på hur regler faktist går till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall att jag hade vetat att det var FearRP att hoppa ut och skjuta så skulle jag inte suttit i den här situationen som jag befinner mig i utan de jag hade gjort är att stanna kvar i bilen och hoppas på att fienderna inte upptäcker att det satt en till i bilen, detta hade jag gjort då gäng bilen som vi körde har kolsvarta tonade rutor. Ifall de hade riktat på bilen så hade jag direkt hoppat ut med händerna uppe och lyssnat på det dem säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, även om jag inte blir unbannad nu så är min första plan att ta ett snack med en staff när jag är välkommen tillbaka på servern för att ta reda på små saker som är otydliga i reglerna som till exempel vad som får detta att klassas som FearRP då jag fortfarande inte vet det.
Och med tanke på att många staffs säger olika så kan jag använda att en staff sa ... som försvar till nästa gång jag blir dragen krim support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Såg inte någonstans där det framkommer att man inte får göra en ban överklagan efter x antal tid då den senaste blivit nekad bara att man inte får skicka ut 2 under en 24 timmars period och ifall att ni har en sån regel så vill jag be er snällt att låta detta vara ett uddantag, jag vill verkligen mer en gärna komma tillbaka till servern och göra bättre ifrån mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka