Accepterad Aquaa | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aquaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niwar

Vad är ditt discord namn? Qondah

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adriano Russo (22)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, social och Lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adriano Russo kommer från en italiensk kriminell familj som styrde Italien under en lång period. Adrianos Pappa var ledare i denna familj under flera år men när Andriano var 18 så började hans pappa tappa makt från familjen och då var det flera som ville ta hans pappas plats så att hans pappa blev ett offer. När han var ute en dag med sin pappa och skulle köpa kostymer så kom det två maskerade män och sköt hans pappa till döds. Adriano var på plats och som tur kom undan. Detta ledde till att Adrianos pappa och hela den familjen föll vilken gjorde att Adrian oockså blev ett offer. Adriano hade inget vall än att fly från landet och då hamnade han i staden Unive för att starta om sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt seriös RP för att jag har varit med i denna servern sedan den hette multistaden och har varit medlem på denna servern flera gånger. Jag är alltid hjälpsam och hjälper nya spelare medans jag RPar för att ändå vara seriös när jag hjälper de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna varje scenario utan att låta de andra i sceanrion vinna den så att både parterna har det roligt när scenariot kommer upp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit bannad p åservern vid två tillfällen men det var korttids ban. Första var för att jag emote abusea och detta var för att min gubbe och all texture¨var buggad så att jag emote buggade för att fixa det men blev bannad men blev unbannad efter några timmar. Andra gången var för att jag var med i ett scenario och började lalla lite i sceanriot så jag blev bannad i någon timme där också och det jag har lärt mig är att inte emote abuesa för att det inte är tillåtet och att man alltid ska RPa på ett bra sätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Death Match (Att döda någon utan anledning) FEAR RP ( Innebär att man inte låsas vara rädd när någon t ex har en pistol och hotar dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka