Nekad Aqua1 | Medlem ansökning (Dinoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aqua1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199218018230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Eriksson

Vad är ditt discord namn? aqua#1846

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en mycket business vetande människa, han har även gjort lumpen och är mycket seriös när det kommer till allvarliga situationer. Han har en skarp attityd och är bra på att lyssna. Han bodde i vietnam när han var liten och växte upp där det har gjort honom till en mycket allvarlig person som tar alla typer av problem med högsta allvarlighet! min karaktär har även gått mattematik program på högskola och han fick väldigt bra betyg, han har även ett stort intresse för bilar och alla andra fordon så som flygplan,motor cyklar och traktorer. han har även ett stort intresse för att hjälpa folk och få folk att bli glada och nöjda, min karaktär har också ett stort matte intresse vilket man kan använda överallt och alltid är bra att kunna, Min kraktär är också som sagt en mycket bussiness vetande människa vilket gör att han alltid kolla sin räkningar och håller alltid koll på sin ekonomi och han slösar alldrig sina pengar på någonting han inte behöver, han är som sagt också interserad av bilar och kör aldrig runt med något han inte gillar min karaktär är också väldigt kreativ och vill alltid sätta sin personliga prägel på allt han äger speciellt på bilar!, min karaktär är också en man som har blivit lite besviken på staten efter han gjorde lumpen han trodde att han skulle få fler millitära uppgifter så han blev besviken och arg så han bestämde sig för att gå den mörka vägen i livit och nu mår han betydligt mycket bättre

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker det är en rolig server samt att jag tar rp seriöst och just därför vill jag köra på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och seriöst rp samt en bra attityd och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna varje scenario för att det ska vara roligt eller vara bra rp

Hur hittade du Unive? Hittade den genom kompis samt har sett den på serverlistan
 
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top