Accepterad Aqua | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aqua

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111035811/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niwar

Vad är ditt discord namn? Aqua#8705

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adriano Russo och är en italienare och där han och hans familj har en maffia bakgrund. Adriano är född in Italien i Rom men när han var 2 år gammal så flyttade han och han pappa (Fredrico Russo) till USA där han startade upp ett gäng som hette Sacra corona unita som senare skulle vara den största Maffia gänget som har funnits. När Adriano var 15 så gick han och hans pappa ut för att köpa ett par kläder till Adriano men innan de fick komma till affären så hände något som Adriano inte skulle förvänta sig. Han såg hur 3 personer med svarta kläder går ut från en bil och börjar skjuta mot han och hans pappa. Adriano spräng in i affären men när han inte såg de 3 svart klädda personerna så letade han efter hans pappa. Adriano hittade pappan som hade blivit skjuten upp till 40 gånger och dog på plats. Efter att detta hade hänt så fick Adriano reda på att det var flera gäng som var efter han nu och ville döda han så efter 1 år så flyttade han till Sverige för att skydda sig mot de krimminella i USA.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit det innan det hette medlemskap och att jag är servervakt och för att jag vill bidra till bättre RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo att jag tycker att alla i denna servern är jätte snälla och kan RP på en hög nivå men så finns det de som inte bryr sig alls och förstör för andra men annars så blir jag intesserad att spela denna RP för det är den bästa i sverige.

Hur hittade du Unive? Genom att vara på den svenska kategorien i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att RP så bra som jag kan och att jag kan göra allt för att RP ska bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra det till en bättre plats och att förbättra min RP än vad den är nu och kunna få medlems jobb som andra inte kan få.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Tillbaka