Accepterad Aquaa | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aquaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niwar

Vad är ditt discord namn? qondah

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Adriano Russo och hans pappa var en maffialedare i USA innan Adriano flyttade till Sverige för att undvika ytterligare jobb inom maffian. Adrianos mamma lämnade honom som barn för att skaffa sig ett nytt liv. Som ett resultat fick han bo med sin pappa, Francesco Russo, som var en ledare för Sacra Corona Unita maffia. Adriano blev inbjuden att delta i maffia när han var 16 år gammal, men han var inte medveten om de saker som skulle hända under dessa år. Adrianos syn på världen förändrades när han var 17 år gammal när hans bästa vän, Claude, blev skjuten på en drive by när de var på väg att göra ett jobb för maffian. Han blev skjuten med en Beretta M9 tre gånger, en gång i huvudet och två gånger i armen. Han var tvungen att följa regel nummer ett, att lämna aldrig maffian eftersom det kommer att hända något mot honom senare. När Adriano var tjugo år gammal mördade hans egna maffiakamrater hans pappa för att de ville bli den högsta ledaren, så de dödade honom. Efter detta ville maffian döda Adriano, men han reste till Sverige och har inte sett maffian sedan dess. Detta ledde till att han hamnade i staden Unive för att börja om sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket bra RP på grund av att jag har varit medlem innan i servern där jag har varit med en massa bra och roliga scenarion. Jag kommer också att hjälpa nya medlemmar med hur det fungerar med servern utan att gå ooc vilket jag också har gjort innan i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte hela tiden behöver vinna ett scenario för att ha roligt inom ett scenario, detta kan t ex vara att man blir kidnappad på grund av att t ex ditt gäng förlorade ett krig och då blir du kidnappad på grund av det men det betyder inte att det behöver vara tråkigt på grund av att du just förlorat ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och här är några av de. Powergaming är när man t ex kör en bil rakt in i en vägg och försätter köra som att ingenting hade skett, Copbait är när man med mening vill få polisen uppmärksamhet bara för att man tycker att det är roligt att göra det, RDM är när man dödar någon utan anledning, Metagaming är när man tar informantion utan för servern för att veta olika grejer som händer så att man fuska fra sig lite.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har varit medlem på unive innan där jag hade flera olika jobb inom servern som t ex autoexperten och mekonomen så jag vet en hel del om hur RPn ska gå till när man jobbar och hur man ska bete sig när man jobbar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka