Accepterad AprimoX | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AprimoX

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
44
Användarnamn: AprimoX

Hur gammal är du? 16, 03a

Vad heter du? Theo

Vad heter du på discord? APRI#7993

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar allt från morgon till kväll, beroende på hur skoldagen ser ut, nu under sommaren kommer man ju kunna vara inte närsom, helger oftast senare på kvällen då jag extrajobbar på dagtid.

Varför ska just du bli servervakt? Känner mig rätt bekväm med att se vilka som uppenbart håller på att förstöra, känner även att jag har en god uppfattning när folk genomför saker som är en del av RP och inte och när det krävs att en disciplinär åtgärd ska genomföras.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att det låter väldigt trevligt, den stora anledningen till att jag inte vill bli Staff är ju för att jag vill ägna så mycket tid åt att RPa som chef, och att lägga tid på att min kår ska bli så seriös samt trivsam som möjligt. Jag ser även väldigt mycket mer än vad vissa andra kanske gör, eftersom jag oftast är på plats vid stora scenarion, brottsscener osv, det är väldigt vanligt att folk driver mycket vid just dessa ställen och av orealistiska anledningar.

Är du whitelistad på serven? Yes.

Vänta lite, hur kan du vara 03a och 16 år? Ska man inte fylla 18 om man är 03a?

MVH Pontus

Ser kanon ut! Bra utförligt och det behövs lite servervakter också!
Du kommer få rollen Servervakt samt Mod ingame som kommer tillåta dig använda /kick vid nödvändiga situationer!

Tillbaka