Nekad apple_skateboard | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apple_skateboard

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad är ditt discord namn? apple_skateboard1

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Berätta om din karaktär. Alex var bara 19 år gammal men hade redan ett långt kriminellt register. Han hade varit med i olika gäng sedan tonåren och hade begått allt från småstölder till väpnade rån. Ingen visste riktigt varför Alex hade valt den här vägen, men han verkade njuta av spänningen och adrenalinet som brottsligheten gav honom.

Trots sitt unga ålder hade Alex blivit en av de mest fruktade kriminella i staden. Polisen hade försökt fånga honom flera gånger, men han var alltid ett steg före dem. Han var snabb, smart och hade en förmåga att undgå att bli fångad. Många trodde att han var ostoppbar, men en dag skulle hans brottsliga livsstil gå honom i fatt.

Trots att Alex hade en skicklig försvarsadvokat och att det fanns många vittnen mot honom, lyckades han trots allt att undkomma rättsväsendet. Han fortsatte sitt kriminella liv och blev en ännu större person inom stadens undre värld. Men till slut kom hans otur och han blev gripen och dömd till långt fängelsestraff.

Alexs öde var att spendera de bästa åren av sitt liv bakom galler, men han visste att han hade valt den vägen själv. Han hade fått vad han förtjänade, men nu är alex 19-år och livetv som kriminell skulle fortsätta och potentiellt förändras eller bli djupare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som kriminell GTA RP spelare kan bidra med spönning och action till servern. Jag kan skapa spännande och adrenalinfyllda situationer genom mina rån, stölder och andra brott som kommer få polisen att få mer inlevelse.

Jag kan också bidra med en intressant berättelse och dynamik till servern genom min karaktärs relationer med andra spelare. Genom mina kriminella handlingar, får jag möjlighet att interagera med olika grupper och skapa spänningar och konflikter som driver servern framåt.

Jag kan också vara en resurs för andra spelare genom att erbjuda skydd, stöldgods och andra tjänster som kan hjälpa dem i deras inlevelse. Genom att vara en del av den kriminella under världen på servern kan jag skapa spänning och inlevelse och öka upplevelsen för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut med syfte att gynna den andra personen eller gruppen istället för sig själv. Det kan vara en strategi som används i förhandlingssituationer för att bygga förtroende, skapa en vinn-vinn-situation eller för att uppnå ett gemensamt mål inom olika scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, social rp som handlar om hur man ska bete sig inne på servern och göra saker så verkligt som möjligt. sedan finns sådanna som handlar om hur man är mot varandra som inegn rasism, toxicitet etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? skaffade nyligen dator så nej men kollar på yt och tik tok så att ändå relativt. jag vet vad som är frp och hur man ska bete sig. har kollat i reglerna också så att är ändå påläst satt säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? letar en seriös rp då alla ofentliga är väldigt röriga och oseriösa som gör att man inte får någon inlevelse.

Nekad. AI text. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka