Inaktuell apollo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apollo

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: apollo0602

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vet hur man hantera rollen samt vet jag hur man hanterar perms bla, jag är utbildad staff sedan innan när jag varit staff på flertal andra server. Jag är extremt aktiv och kommer dessutom vara aktiv alla dagar när jag kan! När jag säger att jag kan hantera mina perms menar jag att jag tänkter inte missbruka mina perms så fort jag blir staff. Jag söker till staff för att hjälpa servern och göra det till en bättre plats, kommer vara relativt aktiv Ingame, Forum samt i Discord. Vill även göra platsen till en bättre plats och hjälpa alla nya medlemmar och gamla medlemmar, kommer vara aktiv med att specca dessutom och ta mer tid på staff arbete än vad jag spelar ingame. Jag gillar att utmana mig extremt mycket för jag har aldrig varit staff på Unive så jag ville testa någonting nytt, vill även jobba inom det kriminella området (Krim Ansvarig). Hade velat göra skillnad på när alla skjuter bla och få in mer Social RP än skott rp. Jag vill prioritera staff arbetet för allt annat, är inte rädd för att ta intiativ och gör det som krävs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Under tiden nu det jag inte tycker fungerar är allt LALL + PWG2/PWG samt också, även så är det extremt mycket kriminella som ger sig i i skottlossningar varenda minut känns det som. Det känns redigt inte socialt längre, samt då att en massa ensama personer så kallat "solos" åker runt och skjuter mot stora gäng. Själv skulle jag ej givit mig på den uppgiften eftersom det kostar ju mitt liv ifall något skulle gå fel, efter som vi har ju en regel på Unive så kallat FearRP. Även Sunt Förnuft som är den viktigase reglen, den tänker inte så många folk på ifall de skulle gjort det och ifall det är smart vissa tänker liksom inte efter och därför känner jag att jag kan lära dom inom RP.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och Staff Teamet skulle löst allting med sammarbete och mod, det handlar om att man ska kunna VÅGA! ta återgärder samt även var hård på det. Bara för det är din kompis IRL kan man ej strunta i det. Vi i Staff Teamet ska specca mycket mer och kolla på skottlossningar som sker så vi kan se vilken typ av RP de kriminella har, ifall de gör något fel så klippar vi det och så hjälper vi till med varandra i support. Samt att man måste ta hårda åtgärder ifall någon som gjort flera regelbrott (Jag syftar på indragen-kriminell eller ban), men den nya grejen våran fina ägare Philip320 har lagt till är /samtal. Det kan vi använda oss av att kommunicera med folk som gör t.ex. regelbrott för att ge dom en varning, det är extremt smidigt och hjälper till oss staffs!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt det är att hålla en lugn samt även vara trevlig, enligt mig att agera professionellt är viktigt då man ska känna sig välkommen med sin trevlighet alltså medlemmarna ska känna sig välkomna. Samt att de inte ska vara liksom nervösa inför ett support ärende, men allting handlar ej om att vara trevlig man måste också var bestämd och visa vem som bestämmer i situationen alltså sätta ner sin fot ifall någon gjort fel!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 03:00
Lördag: Vilken tid som helst - 03:00
Söndag: Vilken tid som helst - 22:00

Kan dock vara extremt aktiv genom dagarna eftersom har ej så mycket att göra men är ute mycket också.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kanske spelat i 1-2 år men sedan tagit pauser och bytit forums konton, nu dock har jag varit med i discorden i 6 månader och återgått till Unive igen och är taggad på att testa på mig Staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte redigt, har mer varit SV en gång och bla varit staff på vissa andra server så kan de flesta.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej faktiskt inte, jag är redo för allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka