Nekad apexz | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apexz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dijar

Vad är ditt discord namn? apezx

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Anders Johansson. Född 1998-01-01. Uppväxt i Sverige. Alltid varit en bra pojke sedan han varit ung. En gång åt han en godisbit från affären vilket är det olagligaste han har gjort. Alltid när hans vänner har försökt tvinga honom göra något så har han alltid stått emot dem. Min gubbe är intresserad av fotboll. Han har spelat sedan han varit ung. Gubben gillar också bilar. Min gubbe är en glad person som gillar hänga med sina vänner och gillar träffa på nya människor. Framtidsplaner som min gubbe har är att framförallt hitta ett jobb för att försörja sig själv och att spara ihop till sin drömbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativa scenarion där alla har roligt och oftast aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att roleplaya så att båda sidorna har roligt även om det i scenariot går dåligt för dig. T.ex. låta polisen arrestera dig för något olagligt du gjort.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått. RDM att du börjar skada andra för ingen anledning. VDM att du använder bilen för att skada andra för ingen anledning. Fear RP att man är rädd för sitt liv och inte gör dumma saker som man inte hade gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja kört på andra servar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka