Nekad Apan675 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Apan675

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199783217774/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016ca80a6e

Vad är din discord tagg? Apan77.

Vem var det som bannade dig? Swixxy

Bild på banmeddelande: 6645image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gick kriminella handlingar utan att ha Krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag en polare och 1 ny person som vi hittade och blev kompis med bestämmde oss för att skaffa pengar Jag kom då på att jag hittat en gammal pistol i en övergiven bil, så vi åkte och hämtade den sedan åkte vi till en Coop butik där vi gick in med dragna vapen, Jag riktade mot npcn och sedan bugg skött min pistol jag sprang ut till bilen. Aa det som hände sedan hoppade jag support och dem förklarade att man inte får ha vapen om man inte är krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig jag som inte hade koll angående krim regler, Jag trodde jag hade sten koll på reglerna men tydligen hade jag missat den regeln tyvärr, Jag erbjöd även i support att ge dem pistolen men det gick tyvärr inte eftersom jag fick ban, Men om jag får unban så ger jag självklart bort den till en staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är relativt ny till Fivem det är väll såna små grejer man gjort har oftast resulterat i 1 timmes ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst på alla regler eftersom det är min skyldighet att ha koll på alla regler, Men tyvärr hade jag missat krim regler men efter denna ban har jag läst på ordentligt och jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen jag lärde mig att man ska vara mer noggrann på att läsa på serverns regler vilket denna ban gjort så jag läst på och har koll på alla regler nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Jag har egentligen 4 dagar kvar på bannen men Jag har tagit bort fivem för mer plats på min dator men kommer ju självklart ladda ner det igen när jag kan komma in på Unive Snälla ge mig en ny chans vill spela nu i helgen,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka