Nekad ApanE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ApanE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199783217774/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016ca80a6e

Vad är din discord tagg? Apan77.

Vem var det som bannade dig? Kan jag få eskulation vill in och spela med kompisar och skaffa nya vänner jag anser att jag lärt mig utav detta misära misstag

Bild på banmeddelande: MV5BNGU0ZDEwNzAtNGJjZC00OGFhLWE2YTAtMjU2MTY1ODJiYzg5XkEyXkFqcGdeQXVyMTAzMTMwMzE@._V1_.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är ny till fivem och trodde jag kunde alla regler sedan hittade jag en pistol i en övergiven bil och valde att ta den, senare kom det folk och snacka skit om mig och sa att dem skulle döda mig och prata om mitt privat liv, Sedan åkte dem bil runt hörnet då drog jag fram pistolen och skött mot dem, sedan sa min kompis åt mig att jag måste ha krim roll för att göra kriminella saker och då valde jag att stänga av spelet för jag var rädd att jag skulle få ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är ny till fivem och trodde jag kunde alla regler sedan hittade jag en pistol i en övergiven bil och valde att ta den, senare kom det folk och snacka skit om mig och sa att dem skulle döda mig och prata om mitt privat liv, Sedan åkte dem bil runt hörnet då drog jag fram pistolen och skött mot dem, sedan sa min kompis åt mig att jag måste ha krim roll för att göra kriminella saker och då valde jag att stänga av spelet för jag var rädd att jag skulle få ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, Jag skulle ha kollat upp alla regler innan jag började att rpa, så jag kunde dem utan till, Jag förstår varför jag fick ban och jag hade gjort samma sak om det var jag som var staff och såg detta, jag ber om ursäkt för detta och detta kommer inte att ske igen till nästa gång ska jag köpa krim roll och rollspela efter serverns regler så jag inte begår detta misstag igen, Jag ber om ursäkt och hoppas jag kan få en ny chans att bevisa att jag lärt mig utav mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är relativt ny till Fivem det är väll såna små grejer man gjort har oftast resulterat i 1 timmes ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda igenom att läsa på alla Serverns regler och valt att rpa efter dem, Nu gjorde jag tyvärr ett regel brott eftersom jag inte hade koll på krim reglerna och ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag det har jag verkligen gjort, Jag kommer alltid att följa serverns regler efter detta och jag tar denna ban som en läxa. Jag har som sagt läst på alla serverns regler och kan dem utan till, Jag ber återigen om ursäkt och jag hoppas att jag kan få en ny chans att bevisa att jag lärt mig utav detta dåliga beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. jag har tagit bort Fivem för mer plats på datorn men skulle jag få en ny chans att få komma tillbaka till Unive kommer jag självklart att ladda ner det igen detta är det bästa spelet jag någonsin spelat det är så lätt att skaffa nya vänner och det är ett väldigt trevligt community.

Jag har tyvärr ingen bild på denna ban eftersom jag som sagt tagit bort Fivem eftersom jag är bannad just nu och behöver mer plats på datorn, Men kommer självklart laddar ner det igen om jag får en chans att vissa att jag lärt mig.

Du blev bannad för 2 dagar sen... Du kan vänta ett tag faktiskt. Det du gjorde var inte världens smartaste drag kanske.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka