Accepterad Apan | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Apan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881220660/

Ditt Hex-ID: steam:110000136e4a834

Vad är din discord tagg? Aphjälm#1000

Vem var det som bannade dig? Willam07

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp24.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det verkade som att jag försökte få polisens uppmärksamhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en truck på motorvägen där det även pågick ett bankrån vilket jag inte visste om. Utan jag trodde att bankrånet var över och att det var okej att vistas på platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och vis mitt fel eftersom jag kunde tänkt efter lite mer och inte vistas där. Men enligt mitt tycke hade en kick räckt för att jag skulle förstå att jag hade gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tre gånger tidigare. Kommer inte riktigt ihåg vad de berodde på med det var inte gällande copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte vistas på platsen och kanske tänka en extra gång innan jag gör som jag gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Tillbaka