Accepterad AntonYaKnow | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntonYaKnow

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Anton Johansson

Vad är ditt discord namn? -Ryzz-#1337

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer som vanligt att heta Lucas Karlsson han är 25 år gammal alltså född 16:e maj 1997. Lucas har lite diagnoser osv så ibland kan han inte riktigt kontrollera vad han säger eller gör men han menar absolut ingen något illa med det han gör. Lucas har varit med om mycket saker i sitt liv tidigare, mycket bra saker och mycket dåliga saker också ka ju nämna ett par stycken, en bra sak var ju när Lucas äntligen blev chef på sjukvården som han hade drömt om länge, men de varade inte länge för han fick sparken kort inpå och blev kort efter kidnappad o brutalt misshandlad. Därför har nu Lucas tagit en paus från allt och alla och bara legat i sin lägenhet och på dåvarande sjukhuset i veckor i sin gamla hemstad och mått så dåligt över detta. Nu har tiden gått och de är dags för Lucas att ta tag i sitt liv igen efter denna fruktansvärda händelse som hände för några månader sedan. Lucas har därefter packat väskorna och är nu på flygplatsen för att vänta på sitt flyg in till staden Unive. Lucas är väldigt taggad men också väldigt nervös för att passa in i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med hög rp nivå och roliga scenarion på denna server, jag försöker sprida massa glädje och vill försöka få servern att växa genom mycket hög rp nivå från mitt håll. Jag kommer ta all kritik som jag får för att starka mitt rollspelande och höja mig själv för att bli en ännu bättre rollspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man är villig att kompromissa och inte bara tänka på sig själv och diskutera över vad man kan göra för att få något som båda vill och inte bara en vill, det kräver även att man måste ha hög empati och förståelse för den andra parten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag scrollade lite på FiveM tänkte direkt att detta skulle vara en rolig server att spela på då jag bara hör negativt om denna server men nu vill jag testa för mig själv då jag också har en polare som ansöker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka