Nekad antony131 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antony131

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: anony131

Ditt Hex-ID: 11000014b18edf9

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen helper och 2 krim varningar. Vill helst bara få bort mina krim varningar.

Vem/vilka tog beslutet? Makavelli och LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag valde att jaga makavelli och när jah fick chans hoppade jag ut och riktade men han körde och då skjöt jag. Efter det hoppade jag in i bilen och jagade honom igen. Sedan för att jag sa att jag inte ville support kriga på makavelli. Men grejen är att ni redan drog min helper varför ge mig 2 hela krim varningar.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då makavelli sa att jag bröt mot regeln " Krigföring i bil" Men om man läser regeln ser det ju ut som att det betyder att man ej får skjuta ur bil och att man ej får pitta. Och jag tror inte jag hade fått dessa krim varningar om jag sade att jag förstod att jag gjorde fel. Men när makavelli sa att jag bröt mot krigsförning i bil så argumenterade jag emot då jag inte förstod. Jag tror det var en anledning till att jag fick Mina krim varningar. Makavelli och LUDDE jag hoppas att ni kan läsa igenom min överklagan och se detta från mitt perspektiv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns dokumenterat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka