Nekad antonw05 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonw05

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antonw05

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Anton Westerlund är en 23-årig albansk ateist, före detta kriminell som gillar att hänga med kompisar, matlagning och att titta på YouTube-videor. Han är kreativ och underhållande, men kan också vara mycket instabil och lite opålitlig.

Han är beroende av droger, något som hans vän Johnny Knegarsson påpekade när han var 16 år. Problemet intensifierades under 2018. Anton har förlorat två jobb på grund av sitt missbruk, närmare bestämt: murare och svetsare.

Fysiskt är Anton i ganska bra form. Han är medellång med valnötsfärgad hud, brunt hår och bruna ögon.

Han växte upp i ett arbetarklassområde. Hans mamma stack när han var ung och lämnade honom med sin pappa, som var ett fyllo och använde mycket droger, han drogs själv in i detta men försöker ta sig ur det genom att han flyttat till en ny stad (Unive).

Hoppas vi ses på servern :p

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har gått igenom många allvarliga scenarier och vet exakt hur du ska agera för att uppnå bästa möjliga scenario. Jag är en lojal spelare som alltid finns där. När jag väl går med i en server stannar jag där. Även om det finns roliga saker som stora servrar ofta har, har jag hört bra saker om Unive och har spelat här förut. Jag kommer att befinna mig i bra och seriösa scenarier när jag blir accepterad (om jag nu blir de :p), hoppas vi ses på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara viktigt att man inte bara spelar för man själv ska ha kul, utan att andra också ska kunna RPa enligt reglerna och dem ska också kunna vinna, man ska alltså kunna förlora

Hur hittade du Unive? Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka