Nekad AntonS | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntonS

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbarana#4766

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Anton är en 20 årig kille som gör nästan allt för pengar. Är väldigt driven att lyckas och det är inget som kommer att stoppa honom. Tycker om att umgås med människor men har lite för högt förtroende ibland vilket kan sluta fel.
På fritiden är det shopping och bilar som gäller men även att umgås och var där det händer.
Han kommer från en medelklass bakgrund men har bestämt sig för att göra allt för att komma upp i samhället. Drivet har han kanske fått efter att hans båda föräldrar dog en tragisk död efter att de blivit påkörda av en lastbil när han var 18 år gammal, han är nu helt ensam kvar utan släkt och syskon vilket gjort att han alltid behöver fokusera på något för att ine bli lämnad ensam med sina minnen. Kanske är det därför han drömmer om att bli polis och en dag hitta den skyldige?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en trevlig person som gärna träffar och har lätt att hitta nya personer att umgås med.
Jag vill gärna göra rätt för mig och moralen står högt, förhoppningsvis kan jag bli en riktigt bra polis. Reglerna som finns ska självklart följas.
Bidrar gärna till ett roligt RP och om alla spelar sin roll blir spelet roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan göra att spelet blir roligare och att alla får spela ut sin karaktär på ett bra sätt. Det blir inte särskilt mycket rollspelande annars.

Hur hittade du Unive? Har kollat runt och en del kompisar spelar här och tycker det är en bra server.

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka