Nekad Antoni | Ban Överklagan [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antoni

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466010197/

Ditt Hex-ID: 110000159bfd655

Vad är din discord tagg? dodgeflash

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: 123456789.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va korkad nog att be min vän som är polis att ta ut vapen från polis stashen så att jag kunde få ett vapen för jag hade inte pengarna då så jag ville bara få ett vapen snabbt men jag visste faktiskt inte att man inte fick göra det men jag facka upp det och jag ville inte bli av med krim för det var dagen före jag köpte det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppas detta meddelande når er i god hälsa. Jag skriver för att överklaga det ban som har placerats på mitt konto. Jag inser allvaret i situationen och vill börja med att be om ursäkt för mina tidigare handlingar som ledde till banen. Jag ångrar djupt mitt agerande och de konsekvenser det har haft för mig själv och för andra spelare. Jag förstår att mina handlingar inte var i linje med plattformens riktlinjer och kan ha påverkat spelupplevelsen för andra negativt. Jag vill klargöra att det inte var min avsikt att störa gemenskapen eller bryta mot reglerna på något sätt. Jag har nu tagit tid att reflektera över mina handlingar och förstår hur de bröt mot plattformens standarder. Jag är villig att ta fullt ansvar för mina handlingar och lära mig av detta misstag. Jag har spenderat tid på att läsa igenom plattformens regler på nytt och har också sökt efter råd och feedback från mer erfarna spelare för att bättre förstå hur jag kan förbättra min spelstil och bidra positivt till gemenskapen. Jag är redo att förändras och agera på ett mer ansvarsfullt och respektfullt sätt. Jag lovar att följa alla regler strikt och att skapa en positiv och hälsosam spelupplevelse för både mig själv och andra spelare. Jag är även öppen för eventuell vägledning och rådgivning från plattformens team för att hjälpa mig att förbättra mig som en del av gemenskapen. låt mig börja jag bad min vän som är polis att ta ut vapen från polis stashen för att jag ville ha vapen men hade inga pengar för det så jag frågade honom och så gav han mig som jag nu ångrar väldigt mycket för jag ville inte bli P bannad för jag hade just köpt krim och jag är bara så ledsen att jag gjorde det för jag visste inte att man inte fick jag ber så jätte mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag erkänner att jag gjorde fel det var aldrig min mening att göra ett sodant beslut jag tyckte att det var lite en felaktig bann för jag hade just skaffat krim och jag tyckte att jag åtminstonde borde fått en shans att bevisa att jag aldrig skulle göra om det för nu vet jag att det leder till en p bann så om jag skulle bli unbannad skulle jag aldrig någonsin göra om det för jag vill inte göra något mot unives regler för jag vill bara unives bästa när det leder till rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har aktivt sökt råd och feedback från mer erfarna spelare och administratörer för att få en bättre förståelse för vad som förväntas av mig som en ansvarsfull spelare inom gemenskapen. jag har justerat min spelstil för att vara mer i linje med plattformens riktlinjer och för att främja en positiv spelupplevelse för både mig själv och andra. Jag har prioriterat rollspel, samarbete och respekt gentemot andra spelare. Under min tid på Unive Roleplay har jag varit involverad i situationer som har lett till bans på grund av olika regelbrott. Jag har djupt reflekterat över mina handlingar och hur de har påverkat både min spelupplevelse och andra spelare. Jag vill nu dela med mig av hur jag har tagit lärdom av dessa situationer och vad jag har gjort för att förändras:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att agera impulsivt skulle jag ha sökt rådgivning från mer erfarna spelare eller administratörer. Jag skulle ha bett om vägledning för att hantera en situation som jag upplevde som otydlig eller osäker. Istället för att agera impulsivt skulle jag ha sökt rådgivning från mer erfarna spelare eller administratörer. Jag skulle ha bett om vägledning för att hantera en situation som jag upplevde som otydlig eller osäker. Jag skulle ha prioriterat rollspel och skapat en intressant och realistisk spelupplevelse för mig själv och andra. Jag skulle ha agerat i enlighet med min karaktärs personlighet och bakgrund, istället för att jaga efter snabba fördelar. Jag skulle ha prioriterat rollspel och skapat en intressant och realistisk spelupplevelse för mig själv och andra. Jag skulle ha agerat i enlighet med min karaktärs personlighet och bakgrund, istället för att jaga efter snabba fördelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Till Unive Roleplay Support Team,

Jag hoppas att ni tar er tid att läsa detta meddelande. Jag skriver för att överklaga den ban som har placerats på mitt konto på grund av anklagelser om korruption. Jag förstår att korruption är ett allvarligt brott mot plattformens integritet och jag vill klargöra min ståndpunkt och uttrycka min djupa ånger över mina tidigare handlingar.

För det första vill jag uttrycka min uppriktiga ånger och be om ursäkt för mina handlingar som kan ha brutit mot plattformens riktlinjer. Jag inser nu att mina tidigare handlingar inte bara bröt mot reglerna utan också underminerade den rättvisa och balans som Unive Roleplay strävar efter att upprätthålla.

Jag vill understryka att mina tidigare handlingar inte återspeglar den person jag strävar att vara, och de representerar inte de värderingar som jag nu inser är avgörande för att skapa en positiv och hållbar spelupplevelse. Jag har tagit tid att reflektera över mina val och förstår att jag har skadat både min egen trovärdighet och den gemenskap som jag har varit en del av.

Jag har nu gjort en seriös ansträngning för att förstå konsekvenserna av korruption och dess inverkan på en rättvis och positiv spelupplevelse. Jag har också studerat plattformens riktlinjer på nytt och utbildat mig själv om vikten av ärlighet, samarbete och integritet inom spelet.

Jag är villig att ta ansvar för mina handlingar och dess konsekvenser. Jag lovar att agera på ett sätt som främjar en rättvis och balanserad spelupplevelse för alla, och att aldrig mer delta i någon form av korruption eller fusk.

Jag ber er att överväga min överklagan och ge mig möjlighet att visa att jag har lärt mig av mitt misstag och är redo att förändras. Jag älskar gemenskapen på Unive Roleplay och hoppas innerligt på en möjlighet att återvända och bygga upp det förtroende som jag tidigare förlorat.
förlåt att jag har skrivit fel på några ord det är därför jag har dysleksy och add.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka