Nekad antonbarana | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbarana

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Anton är en glad/snäll 18 årig kille som inte är blyg och även gillar umgås med folk gillar billar och äta. På fritiden brukar jag gå shopping rundor med mina vänner.
Men även gillar jag köra bil. Min bästa kompis heter Dahen och vi brukar köra golf och köra bil tillsammans. Jag hade en dålig uppväxt därför att
mina föräldrar drack och då blev jag påverkad och vill bli krim. 20 Oktober 2022 då hände det hans föräldrar dog i en bilolycka.
Jag ska hitta vem de va som gjorde körde in i de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RP på 1 annan server men tog en paus men nu är lite sugen på att RP. Jag kommer bidra med en bra RP och har bra koll på reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man i ska vinna ett scenario själv och att andra också ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming som är att spela som att du har krafter och inte kan dö typ, fear rp om man får vapen riktat mot sig så måste man va rädd för man hade varit det irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har varit medlem här på unive 1 gång innan men är tillbaka och ska spela mycket nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt, vill sätta igång med RP nu bara och se vart det leder mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka